Tuesday, March 31, 2009

TIN SARDIN & KARI

Saturday 28 March, 2009

MARATHON CD

Awai tak awai bangun pagi ni.. da mandi N wangi2 terus aku capai tin sardin - hidangan breakfast hari ni adalah roti sardin jerk.. tp aje hampes betoi..jenuh aku memperodi camne nak buka tin sardin tuh..Hampeh Hampeh...aku hanya berjaya membuat satu lubang kecik jer.. Dok berbagai2 cara aku guna mengikut logik aku tp ternyata kebijaksanaan aku tak cukup dn akirnya GAGAL.. Percubaan aku yg berkali2 tp tak berjaya ni adalah kerana aku tak reti dan sesungguhnya mmg aku tak RETI nak guna pembuka tin yg canggih tuh..aku hanya tau yg old school punya tue jer... makanya terpaksa kejutkan somiku untuk tolong buka TIN SARDIN...hukhukhuk... Sambil mengomel2 mulutnya, Tin Sardin td berjaya dibuka oleh somiku dan pas tu dia terus sambung tido balik...Amboi..boiii sungguh seronok idup dia yerk...!!! Aku plak mengomel..
STANDARD ARR.....

Ptg - BOB N EPUL DTG umah - marathon layan DVD dari satu citer ke satu cite sampai la malam....Bermula dari cite Hantu Indon yg bertajuk KIREN - MATI KEMARIN.. Hantunya gila punya cun dan HOT lg..terliur jantan2 yg tgk termasuk jantan2 yg ada depan mata aku time nih.. Cisss pantang deme jejantan nih.. Tp mmg cun dowhhh hantunya.. seksi lg tuh..FUHH Chaiyok!! Mengisahkan ttg BOIPREN hantu ni dulu -**sblm jd hantu** curang dan terkantoi depan mata tgh baik punya projek dalam bilik.. - (cam ala2 kisah aku dolu2) Dah terkantoi depan mata tuh, bese la kan mesti la sedih dan berlari la hantu tu turun nak ciau dari umah tu...Tgh lari nak turun tangga tuh, tgh emosi la katakan terpeleot la plak kakinya dan makanya tergolek2 la jatuh dari atas ke bawah tangga...dan mati panasaran la jdnya..ngn mata terbukak lg tuh.. dah tu time kebumi tu, bleh la plak bapak dia yg ala2 alim yg tak pueh hati anak dia mati dicampak dalam utan, jdnya bapaknya tak buka ikatan kain kapan tuh n siap bisik suh anaknya bangun p membalas dendam..maka terjadila cite HANTU KIREN - MATI KEMARIN..

Sunday 29 March, 2009

Dok chill kat umah je hari ni sb ujan. Makan tgh hari somiku masak Kari...Class gitu..Aku!!??? Tukang potong2 bahan dan blajar jer la..ehhe.. Tak la susah masak kari ni..senang jer upenya..bahan2 pun tak banyak...yg penting cukup rasa.. ahahha.. sb fail aku masak ni sb aku tak tau mengagak bape banyak bahan yg perlu digunakan.. Masak ni kene confident kata mak aku dan masak ni cam mana pun kalo kene ngn air tangan mesti jadi sedap punya..ohohohoo....

Malam time.. P umah mak mentua- makan malam kat sana... Makan dalam warna lampu romantik..kuning2 gitu sb mama renovate dapur bg lg besar..so bekalan lampu di dapur terputus wat sementara waktu... berdebu2 habuk gak la!!! tp hidangan atas meja tetap kasi pulun...wahahhaa... sedap!!!

1 comment:

  1. bak kasi cd tu aku nak gak tgk creta hantu seksi ni..auwww
    moh pinjma

    ReplyDelete