Tuesday, March 24, 2009

Sekali ACCIDENT Daaa...

.......Malang tak berbau...Untung tak berbunyi.......
GRRRrrrrrr..AAaarghhhhhhh... GRRRrrrr...
Hot cili merah tul wa pagi ni... Pepagi lg da bikin wa HOT!! Bikin suhu darah wa naik mendidih
..gelegak cam kawah gng berapi... Bikin hati wa mcm terbakar.. Telinga paneh berasap jer rasanya.....huhh.. huhh... bahang sungguh bahang..
Ingat wa suka ke!!! kalo lu tak suka, wa lg tak suka laaa... APASAL...

alahaiii...Apa macam lu bawak kete Ah Soo.. lu tarak nampak sama wa ka Ah Soo.. sikalang tingok wa sulah kasi hantam sama lu... apa macam sikalang.. aiyakkk manyak susat wooo.. hati tarak sinang woooo....aiyakkk...aiiiyakkkk

Pagi ni otw p office aku dah kasi kiss satu kali kete ni n keadaan KETE N TUAN KETE takde la parah mana... kete bleh berjalan dan tuannya pun elok bleh berdiri...

Yang bawak kete ni seorang pompuan cina yg tua tak tua la upernya yg aku anggarkan umurnya dalam sekitar 50thn. Tempat kejadian adalah di depan LRT Station Taman Bahagia, PJ.. Aku kuar jer kete terus kene leter cam sorang mak meleteri anaknya... Aikk mcm jatuh salah aku plak aihh... amboiii sudah lebey nihhh
OH NO.. aku pun cakap.. ''dis is not my fault k auntie..!!..
Kete aku yg gagah perkasa ni hanya cedera ringan jer laa.. tak la parah mana. tp kalo nak compare ngn kete Ah Soo tu kete Ah Soo tu lg nmpak teruk ar..SIAN KETE AKUK!!

Tgh elok layan sejuk ujan pagi ni tetiba kete Ah Soo tu bleh dari lane kiri wat u turn nak ke jalan sebelah - sb nak dropkan anaknya kat dalam lrt tu.... tak ke sengal namanya tuh.. Double line plak tuh..kalo yer pun nak wat elegal pun buat la cara beradab ckit, ni tetiba dari kanan muncul n pancung depan aku. APA CERRR... Ingat aku ni superwoman apa bleh hentikan masa. Aku yg mmg kat lane kanan ni terkejut baboon ar n cuba gak ar nak tekan break tp ngak bisa dong sb jalan itu adalah licin teramatla licinnya - almaklumla, tgh ujan la katakan.. n aku pun tak berani ar nak tekan beria...silap gaya aku bleh terbalik la plak.. takpun meng-driftkan diri.. kan bahaya tuh!!! BAHAYA...BAHAYA
Yg aku marah, naik angin aku tu, anak dia dtg, tak tau ujung pangkal..hallo tarak terus nak bamboo aku..Ping2 Pong2 plak dia ngn aku.. ooo ingat aku nak melompat ke.. dalam takut2 berani aku bila da disergah camtu mmg lg banyak berani dari takut.. lg berani bila aku tau AKU BETOL..Ada ke nak suh aku bayor kete dia.. bnyk hensem celahbon dia.. katanya nak report balai sb nak claim insurance kete aku.. sb katanya aku langgar blkg n aku salah..
-Belakang ngn tepi pun tak kenal..cissss
P balai ngn Fisha wat report.. Aku n anak Ah Soo tu polis bawak ke tempat kejadian tuk polis sendiri tgk jalan tu n nak menentukan sapa salah.. lawak pun ada sbnrnya.. tp sume ni gara2 anak Ah Soo tu yang tak puas hati... aje 'BEGAR' tol dia yek..berbulu jer aku nengok
Kata akhirnya - AKU MENANG... AH SOO TU KENA KOMPAUN N KETE AKU BLEH CLAIM INSURANCE AH SOO TUH...
- tu la.. aku elok ajak settle luar, degil nak cite balai...ambik obat!!!!

YG PENTING SELAMAT... SYUKUR ALHAMDULILLAH...
SOMIKU TAK JD DUDA..


No comments:

Post a Comment