Friday, March 20, 2009

Lagi MELALAK........

Pas antor Eta ke ketenya, si Yus n Fish datang ambik aku pas aku tinggalkan kete kat adik aku n menyambung sesi melalak kat Redbox Sunway plak... Aku tak budget la nak ke sini da masuk kete diorang kata nak p Karaoke... alaaa LAGI kerrr...!! Baru last week p n aku ni tak la bape gemo nyanyi2 nih sb aku nyanyi apa pun suma kecundang sb aku suka mendengar dan bukan menghafal..maka jadinya - tune lari dowhhhhhhh...rentak kelaut...Flat, Apartment, kondo..Sumbang..huhuu..MCM2 ADA AAAAAAAAARR tp belasah jugak arrr!!!
Stop nyanyi jap... kasi pose dulu... auwwww

Amboiii gila feel si Fisha nih.. opsss yerlaa..tgh merawat hati yg keciwa.. Strong Fish Be Strong.


Errrrrrrrr aje tak semenggah upernya begini yek... hikhikhik
Nak ambik feel nih

LAYAN

No comments:

Post a Comment