Sunday, March 15, 2009

Bango

Sunday, 08 March 2009

Rushing.............. 10.20am memperkemaskan diri dan yg sewaktu dgnnya - balik Perak. Dalam keterikkan matahari yg semmgnya menyengat2 kulit, nak tak nak aku kene redah gak gerak balik dan tinggalla somiku yg masih dalam penidurannya.. Sehelai sepinggang jerk akupun.. Budget nak gerak awal lg, so dpt la elakkan matahari tp hampess...
Motif balik ni sb nak ambik adik n mak aku arrr... Adik aku dpt masuk Teknik Setapak. So banyak la barang nak kene bawak... Harus gitu..Kalo naik bas nanti sian la plak kalo dah rupe Mat Bangla balik kg.. Hehehe

Sampai jer tgk anak2 buah aku sume ada kat umah... Yg kecik sekali ni bertambah bulat bila botak.. Geram sungguh aku.. Aje degil n keras budaknya.. aku tengking sj nyakat nak tengok muka cebek dia tp buat derk dia cam takde perasaan.. kalo yg lain tu mau da menjerit ngobak da
Lepas gomol2 ngn Aiman, hantarkan mak aku p pekan.. Aku malas nak follow.. adik aku jer follow.. kalo aku follow nanti aku naik angin sb lambat.. Mak aku nih kalo dpt memilih barang abis di belek sumenya...beser la org pompuankan..huhuhu.. So biorla aku jd tukang antor and ambik je.. Itu sebaiknya.. kan mak kan... huh

Malam plak jumpa bai n bango..Lama tak lepak ngn Bango nih.. P CC, P beli baju untuk mak aku n penutup sebelum bersurai layan makan laksa kura2 plak. Sb dinamakan laksa kura2 sb kata org pernah nampak cengkerang kura2 tenggelam timbul dalam kuah laksa time apek tu nak senduk kuah.. sb tu sedap kata org.. penambah rasa!! bleh caya ke? iskhhhh... Wallahualam.. Tp apek ni mmg da lama bawak beskal n laksanya pusing2 pekan dr aku sekolah dulu pun da ada apek ni dan sekarang bertambah apek dah dia... Kalo dgn bango ni asyik la pecah perut nak gelak je.. Dia ni elok masuk Raja Lawak jerk.. dulu dia kejam ngn haiwan.. aku ingat lg time dia masukkan katak dalam penutup kotak mancis n kangkangkan 4 kaki katak tu kuar dr kotak mancis tu 2 dpn n 2 belakang n dia mulaka sesi main takraw pastu.. tak ke kesian kat katak tu.. n tak ke pelik2 namanya idea tuh... hahahhaa... Sekarang da besau da anak 2 pun da dia... Itu la kehidupan... Takde dulu takde sekarang.........apa jua dalam aspek kehidupan.......

No comments:

Post a Comment