Monday, March 16, 2009

Red box kasi GEGARRRR

Wed 11 March, 2009
Gilos tak gilos layan karaoke tak hengat ngn Fisha n Rini.. Hasrat ni bukan hasrat aku tp si budak Fisha ni katanya nak menjerit.. so dgn menyanyi melalak melolong tu dpt rasa lega kot dia.. Aku ni just ikut jer..LAYAN.. dari jam 10 sampai 3pg.. ada gak la menyumbang sebuah dua lagu yg ala2 kene ngn suara aku yg tak bape nak merdu bagai buluh perindu nih. tp kenapa org kata merdu bak buluh perindua.. apakah kene mengena buluh tu ngn suara.. iskhh terkonpius jap aku mikiornya... Huhhhh
Fish n Rini mmg kasi kaw2 sat punya.. JERITTTTTT ARRRRHHHGGGGG...ROCK ROCK
aku suara yg agak kuar tak kuar ni ala2 kadar jer laaa... Taknak aku beria nanti karang sok tak pasal2 bercakap guna bahasa isyarat. Suara comei ala2 doraemon aku ni kene la dijaga.. Deme layan melalak aku bleh bantai tido... hahaha... mata ada glu tarak kira kasi tido jugak la tambeyy....

No comments:

Post a Comment