Friday, March 6, 2009

Emergency Leave

Thursday 05 March 2009

Hari ni wa tarak keja wooo.. Emergency Leave. Dah tu ingat nak la ke workshop bagi membaikpulih kete ku yg tak bape baik condition-nya tp keadaan tak mengizinkan la plak..
Buhsan bila tak keje memerap kat umah adalah sungguh membuhsankan dan membenakkan hati aku... Lepas dok mikior sape yg tak keje yg nak aku ajak p ikea dan org yg tepatnya adalah Fisha sb dia baru benti keje n tak keje dok tersepok kat umah.. Dari dia tersepok boring tak tentu arah merapu meraban kt umah aku pun dgn niat nak bawk dia jenjalan n pd yg sama adalah utk menemani aku nih maka dgn itu berduet la aku ngn dia ke IKEA.. hehehe. Usha brg2 dlm tu n ada la membeli mengikut kemampuan bg memenuhkan umah baru akuk tue...... ok la ada sales kt IKEA so kasi sauk la seketul dua yg menarik2 hati akuk tuk membeli.....

Pueh berjalan....... dtg Lapo dan makan la kat dalam food court kt dalam IKEA. Fisha mencadangkan aku makan benda alah tu yg namanya chicken lemon herbs lebey kurang gitu la bunyiknya n mmg la tak bape nak diterima dek lorong tekak aku...Wekk!!!... tp pelan2 kayuh sb adalah tak elok membazir gitue kan, tak elok u..auww maka habis gak la ayam yg tak bape nak besor tuh.. Kenyang la gak walau agak memaksa nak ngunyah n menelannya - Alahamdulillah syukur ngn rezeki yg diberi ari nie... Tp meat ball kt ctu adalah yummie sekali.. cuba la kalo tak percaya.. sure mimpi2 malam nanti.. percayalahhhhhhhhh.... hukhukhuk...


NAIM, PAIS, DAYAH N AKU, WE R HAPPY FAMILY

Sblm balik lepak jap kat kedai char keow teow adik aku n antor kete aku sekali kat diorang ni tuk balik menianga nti kol 2pg setiap hari sb kete diorang still dalam workshop lg, accident tu ari x baik lg.... So kete aku la sekarang memberi khidmat bawak ke pasor dll.. Perniangaan kecil2an ini dijalankan oleh 2 org adik laki aku yg beroperasi di belakang Giant Kelana Jaya.. Ok la tu.. pandai2 la deme nak caari duit.. Sekolah tak tinggi mana so elok la meniaga sendiri cam gitu.. aku sbg kakak yg paling garang sentiasa meng-support dr blkg jerk.. Berusahaaaaaaaaaa
Moga sukses yok!! AMIN...AMIN....

No comments:

Post a Comment