Monday, March 23, 2009

Apakah KELIBAT itu...?

4.30am- Dengan terpisat2 n walaupun agak liat, bangun gak la aku ngantor somiku depan pintu yg dah bersiap sedia nak ke airport .. hari Jumaat baru balik..

tinggal sorang la akunya punnnn...

-sorry la, tak sempat nak iron baju n packing beg awk sb kenyang semalam makan kenduri terus terbongkang...hehhehe
**tk best rasanya tak dpt sediakan sumenya........hemmmm


So utk beberapa hari ni tido Taman Mayang la aku sebab takut sensorang kat umah tu.. aku masih tak biasa ngn umah tu so ada rasa takut kalo sensorang kt situ..Tambahan masa awal2 nak dok dulu aku pernah nampak cam kelibat naik ke tangga . Kata somiku tu perasaan aku jer..tp tahla..aku betoi2 nampak satu kelibat hitam laju naik ke tangga. Apakah gerangannya benda itu - Wallahualam... benar tak benar benda yg aku lihat tu tp bila dah mengundang rasa takut kat diri aku n dok terfikir2 je menatang tuh, makanya aku taknak tinggal sesorang kt umah tu buat masa ni..biorla kasi aku da bebetoi serasi ngn umah tu...
TAK GITUEEEEE.........!!!

No comments:

Post a Comment