Thursday, March 19, 2009

AKU vs SIPUT BABI


Baru kuar dr kawasan subang masuk faderal nihh,.tgh cuti sekolah ni- 7.35am - maknanya aku kene kuar lg awai ar...and time sekolah buka nanti lg awai ka????? adoiiiaiiii

Fuhhh fuhh agak semput gak ar... Ginila keadaan aku setiap pg kalo dari subang.. bukan aku sorang lain2 org yg sama dengan = ngn aku nih begitu gak la keadaanya...Naik kejang2 Kejung kaki aku tekan pedal minyak break masuk gear drop gear..jalan ngisut2..
kalo lawan ngn siput babi aku kasi siput babi tu menang je ar... sb siput babi itu adalah amat tinggi sabornya dan aku ni agak la kurang sabor..
dtg kurang sabor aku, dalam takut2 berani aku mula ar aku main selit2, main pancung ikut suka n time tu Pooooooooonnn poooooooonnn kete blkg kasi hond.. tu baru bunyi hond blom lg bunyik kata2nya..mau berkati2 dan berkilo2 aku kene maki... hahahha..


Selalu kol 8.10 bru gerak p Office.. Tk pernah aku kuar umah 7.30 tp kali ni..........
tkper ar Mus.. idup mesti ada perubahan...


Camne pun baru 4 hari aku nih and lelama nanti aku beser la ngn keadaan suasana pagi kat area nih.. Nak kata apa... terlajak perahu bleh undur terlajak pindah, banyak keje kalo nak undur.. hehehee... - nak tolong bleh arr...
Somiku la best dia bleh lepak masuk sesuka ati kalo takde meeting or urgent things.. So jalan clear baru dia pisat2 gosok taik matak..Mmg tak adil...sob sobb sedih...
Ape pun dia ada berusaha bgn teman aku..
ahahhaha...tq.

1 comment:

  1. merasalah cam siput ke cam semut ke..yang pastu mmg ko kena kuar awal.... selamatlah bazirkan minyak kete heheheh...

    ReplyDelete