Sunday, March 22, 2009

APEK di pagi hari...

Saturday 21 March, 2009

Pepagi 9.00am terbangun sb bunyi bell n pintu diketuk bagai nak roboh .. Aku yg tido kat living room umah Yus, jdnya segala bunyi2an tu mmg terus masuk ke salur telinga dan mengembang2 kan anak telinga akuk...Betoii2 kacau daa... dah la pas subuh smlm baru tido.. si Fisha yg tido sebelah aku bleh sedap jer tido tk dgr apa2, kalau kene KAPAN pun dia tak sedorla kotnya.. heheh..bebetoi hanyut da dia.. dgn liat dgn kemamaian aku bukak la pintu tuh nak gk aku tgk mana uper org yg dtg umh org pepagi yg wat kaco sleeping beauty aku tuh.. ikutkan aku nak buat keras gak tp org kt luar tu aje degil toi tetap dok ting tong2 tekan bell.. kalo bell tu bleh bercakap mau da kene maki da org tuh..........
bagun gak la akuk!!
Sekali buka tgk muka apek dtg nak pasang astro...
Adoiii apek ni betoi POTONG arrrrr!!!
dengah sengih kekununnya comei "sorry2 , tido ka? saya mau pasang ini astro.......
Tugas selanjutnya di handle oleh Yus da aku masuk bilik sambung tido arrrrrrrr....
Lg mau tunggu kaaaa????????
Aku balik umah bila somiku OTW balik.. ptg gak baru sampainya dia.. ada la dpt ikan sembilang, todak, gelama, Jenahak.. tp tak la bape besau sgt ikan2 tu... tp ok la, lepas la gian memancing... katanya kalo aku pregnant da tak bleh p mancing daa...
yerlaa tuh, tp bila aku nak pregnant???????????
hehehe... nanti ada baru cite yerkkk.....

No comments:

Post a Comment