Wednesday, March 25, 2009

kasi TERJAHHHH

"Makan semut banyak ko ni sb tu la cpt lupa.."
Errrrrrrr..ayat tu mmg ada Betoikeeee...
Adakah semut mmg antara punca penyakit pelupa..
Errrrrrrr......

Kelam kelibut meninggalkan Office terus TEGAK ke nationwide Seapark!! Gara-gara aku berkejaran ke sana adalah krn aku nak ambik semula document yg dah pun di collect oleh mat despatch kt opis td.. Aku baru teringat yg ada beberapa agreement yg da signt tp tak chop lg.. waduhhh betoi satu keje tol ar.... knp la aku tak check sblm antar...LUPA!!! DAMNNN

Sampai jer office nationwide aku tgk pintu da ditutup..tp dgr mcm ada org kat dalam jer.. adoii rasa cam punah hati gak time tu..Pastu dalam kehampaan dan kekeciwaan tu, terpandang plak aku brother pakai baju nationwide di sekitar kawasan berdekatan dan apalagi kasi TERJAHHHHH laa beb.. lagi mau tercangak bangak ka???????? NO!!!
Upenya brother tu Abg Manager yg incharge tuk PJ area n atas jasa baiknya pintu kedai pun dibuka dan panggil staff nya yg mmg ada kat dalam tuh n suh tolong aku cari document aku.. Syukran2..Fuh lega cam rasa baru pas kene sembelit je..heheh.. Yerla kalo benda tu da lepas ke tangan customer - contract agreement without chop kan da jd satu hal 2x keje... kene complaint lg plak.. tak gemo aku nak dengo nanti...
Dgn chop yg mmg aku da standby bawak makanya settle ar keje aku yg membuatkan aku penat terkejar2 tuh... aiiiiyaiiyaiiiyaiiiiiiii.........

Malam lepak makan ngn fisha n epul..Tido KJ Lg malam nih...
Da abis satu hari.. huh...

No comments:

Post a Comment