Friday, March 6, 2009

Mak Buyong UMI

Semoga kekal selamanya ikatan ini


Kenang2an - Dah jd mak buyong da dia yek.. - 8bulan


Berskype2 ngn sya utk planning ptg nih.. ON nak jumpa dan tmpat lokasi hanya di UpTown jer.. Sya n Mak Buyong umi..
Pas abis keje 5.30 aku tak terus balik tp kasi clear keje sampai kol 8 baru aku kuar dari opis n terus ke tempat pertemuan dan diorang mmg da berkumpul sonok gelak2 kat sana da n aku lambat tak lambat la sampai ngn somiku.. Paneh hati gak aku time cari parking sampai 2x tawaf satu Uptown tp HAMPEH n sudahnya aku park jauh n menapak dgn tekun ke somiku yg tunggu di dpan tangga Uptown.. Nak datang seiring sejalan la kiranya walau dtg ngn kete memasing..

Lepak makan minum, cite borak gosip skit, gelak terbahak2, gelak tersipu2 dah sume dah maka sampai la ke penghujung rancangan dan maka pipi bertemu pipi la sblm berangkat bersama somi memasing.. Umi bg aku cheese cake sempena hari jadi aku tu ari.. Umi - aku kenal kawan aku ni dari darjah 5 lg ... Ingt lg time tuh aku baru masuk sekolah tu n tersipu2 malu2 baboon la aku sb budak baru la katakan... dahla 1st time sekolah campur time tuh...Fuh cam serba tak kena gak la rasanya.. Berpeluh ke tak time tu tak ingat akuk..hehehe n UMI KALSUM dtg nk berkawan ngn aku sedangkan aku ngan dia berlainan kelas .. tp dia bleh jatuh cinta nak kawan ngn aku time tuh - sb aku comel kot.. MUHAHAHA... patut la selalu dia usya aku time rehat sblm tu smpai la time rehat gak dia dtg tegur aku..bermula dr tu, aku jd kawan baik punya sampai la la nih...Punya la baik sampai time darjah 6 aku mintak ditukarkan kelas sb nak satu kelas ngn dia...Fuhh gila cam belangkas time tu...
Sekarang sume da kawin dan ada yg da pregnant pun da kawan2 aku...
Harap selamat sumenya da harap kami sentiasa menjadi kawan yg baik antara yg terbaik
utk sya dan aku - BERUSAHA DGN GIGIH :-)

No comments:

Post a Comment