Monday, March 16, 2009

Harta Pertama 21"

Monday, 09 March, 2009


Tetiba TV rack ni ada kt umah baru.. Ermmm Pandai gak somiku pilih
n tv tu adalah harta pertama aku beli - tahun 2003. Peh ni beli yg besau sket lg.

Pg ujan turun daa..Sejuk je cuaca sampai ke ptg.. Sesekali camni mmg best layan jer tp kalo selalu aku tak la gemo sgt sb aku tak suka sejuk..Gerak dr kg n sampai KL dalam ptg. Kete aku mmg cam sardin king cup.. Pack!! N sb bawak MAK, maka pemanduan tu agak bersopan santun la jadinya.. Kalo tak mau mak aku bertaskirah n cair la taik tinga aku peh tu.. oh tidakkkkkkk


Ptg skit sblm senja p bawak mak ke umah behsannya.. (mak mentua ku laaa) Mama da pesan da sblm aku balik kg, suh aku bawak bondaku jenjalan ke umahnya.. huhuh.. so tercapai la hajat mak mentua aku tuh.. Bergebang2 la deme atenya dan aku ke dapur membantu adik ipor ku menggoreng popia n karipap. Rajin sungguh aku ni upernya.... UP DIRI SKET!!!



Nak Malam skit plak, bawak mak n bapak aku p umah baru plak.. Mak aku kata jauh dri umah adik beradik, jgn bg org masuk, kunci pintu, kalo erwin takde balik umah KJ, BLA..BLA..BLA...Alaa mak aku nih mula la nak riso2..
HEHHE DAH BESE DAH..
melepak2kan diri jap begolek gelantang sblm p kedai adik aku dinner beramai2. Abg ipor aku payung sume.. Burrrpppp Alhamdulillah..REZEKI2.



Pehtu balik tido...

No comments:

Post a Comment