Wednesday, March 18, 2009

CROCS = BOYE

Abis keje Ikut somiku cari kasut futsal kat subang parade dan aku juga telah dibelikan oleh somiku iaitu sepasang kasut crocs.. katanya comei kasut tuh n selesa kalo dipakai.. so dibelikannya la aku sepasang..
ApapunAku sukak aku sukak!! Mekasih yerk somiku..

Candid somiku.. ahahhaa.. gila kedut seribu mukanya.. kasi zoom sket..wahaha
Comei keh!!! Errrrr....Aku nak brown tp somiku kata purple ni lg cun so aku ikut jer kata somiku itueww..Tp mmg dijamin selesa.. ringan dan mudah kering.. rasa spt tak pakai kasut jer..
Meh lawan lari ngn aku meh.. wakakaka...

2 comments:

  1. cun2 lena... kasut tu.... wahhh somi je kamu ni yer ..eh lupa lak pengantin basi heheh apepun syoklah kamu somi belanja je yer....TAHNIAH MUSLIANA MUSTAFA..SELAMAT BERBAHAGIA.....menikmati hari2 bersama somimu

    ReplyDelete
  2. nanti la ada anak nanti baru cite pasal anak plak yer join kome.. hahaha..
    Alhamdulillah, somiku bukan jenis kedekut duit.. heheh..
    InsyaAllah mudahan bahagia selalu....

    ReplyDelete