Sunday, March 1, 2009

Jalan Jalan Kuala Lumpur

Friday & Saturday, 27 & 28 February, 2009
Sepagi dan Sepetang yg Indah

Kuala Lumpur
Semua bisa diperolehi..
Hiduplah dgn jujur
Baru lebih bisa menikmati..


Semangat berkobar2 nak beli barang kat Giant la katanya.. Douglas (Epul) menawarkan diri menjadi pemandu.. Fetch fisha kat umah dan dgn kobaran dihati yg msh kuat terus menuju ke Giant. selepas membuat penilaian dan pemilihan, barang2 yg diperlukan selamat diletakkan di dalam troli tp selepas membuat penilaian dan pemilihan kali ke2, akibat dari keraguan dan kata2 selingan yg muncul tiba2, maka barang2 yg di dalam troli itu td selamat diletakkan semula ke tempat asal.. Hampess hampess...Usaha dan semangat berkobar td menjadi sesia gitu jerk makanya ye.. Ini adalah kerana Douglas mencadangkan brg2 itu dibeli dipasar jer sok pg sb dapat lebih jimat dan membeli kuantiti sikit2. Si Fisha plak menyetujui jer dan AKU cam lalang...ikut jerk..HEHEHE... Dan balik la umah pas tu... CISSS CISSS...

Lewat malam pas abis Intan Somiku menghantar aku ke Fisha kerana malam ni aku menidurkan diri di umah Fisah atas sb2 aku n Fisha nak jadi tukang masak sok pg. Nak p picnic la katakan mesti la ada benda nak mencekik...

Walau mata dah layu Bleh la plak layan borak ngn Fisha dari satu bab ke satu bab citenya sampai kol 6 pg...
Kelopak mata da tak dapat dibendung lg dan sekali letak kepala kt bantal jer terus hanyut daaaaaa.... Akibatnya ; aku tak p ke pasar pg tu kerana tak sedarkan diri dan sedar time Fisha balik jer kol 8 tuh. Gila tahan mata dia...huh!! Walaupun liat2, aku gagahkan diri bangun gak sb nak memberi khidmat dalam menjayakan misi memasak itue... Haruslah berkejasama gitue yerkk...Bagus2..

Masakannya adalah masak lemak cili api ikan siakap (si siki) , ikan goreng, daging goreng kacang.. - aku da gosok gigi yerk sblum masak walaupun tak mandi lg...Harap maklum!!

Daging ni naik seri bila ada kacang cam muka aku gk lg naik serinya walau ada Ms J..
Bleh diterima ker..ahhahaha
Ini la tmpt picnic tuh..Kt Kg kemensah...RM 25 tuk satu malam sbnrnya tp we all dtg tuk dtg makan jer tp bayaran adalah sama yerk...( kejam sungguh kejam..) takde nak mandi manda pun, just dtg tuk lepak2 chill n makan jer.. sb tujuan selepas makan adalah nak p melawat Zoo Negara.. Aiiicheeh cam bebudak sekolah rendah jer nak wat lawatan..ehheee..

2 Org Hero dgn camera tercinta dgn gaya memasing

Makan time... Pehh mmg la layan dowhhh... Menusuk kalbu gitu.. Mmg sedap kami masak.. - Kami adalah kerana aku berdua ngn fisha walaupun hasil ilhamnya fisha seorang.. HUHU..

Selepas kenyang mula kelakuan didepan camera menjadi luar kawalan.. tetiba jd cam model. Tp model yg tak terlampau

Motif begini adalah utk menunjukkan rasa teruja..aksi bebas gitue.. yerkeee?

Adeiiii ZOO TUTOP!!! bleh la da sampai dah baikpunya parking sampai depan pintu zoo, Security tuh bitau da tutup.. Tggu org nak keluar jer..!! CISS SUNGGUH CISS.. upernya khabar yg mengatakan zoo buka sampai malam tuh mmg benar cuma time malam tuh dah tak beroperasi lg sejak 4 bulan lepas.. Hanya sampai kol 5 ptg jerk.. Kami yg sampai kol 5 lebey time nih mmg la agak frust tp takde la sampai nak frust menonggeng kerana adalah huduh rupanya jika frust smbil menonggeng...

Tp tidak berenti disitu trus wat plan B iatu p layan angin n pemandangan kt Pusat Pelancong dan Menara Tinjau - Look Out Point di Ampang.. Bleh nampak Bandar KL dari sini...
Check it out babeh

Nak p menara itu adalah kene mendaki..mendaki- daki ni aku aku tak kisah sgt walaupun sampai mintak nyawa tp kalau 'DAKI' mmg aku jd kisah :)

Tonggek u...auwww

Dari petang sampai la membawa ke malam kat cni melayan kedamaian kat atas nih..
Kedamaian yg ku cari... Masih belum terbukti..- Lagu awie.. layannnnnnnnnn
meh cuci mata meh...
Mmg Indah ciptaan tuhan. lengkap takde cacat celanya..


Pose la ckit...Control sume

Suka pict ni sb aku yg tangkap...eheh

Pose mesra ngn somiku sblm turun.. Harus u..

SEKIAN

2 comments:

  1. kerja kamu berjalan ngan posing je ek mus cayok2 dan juga tahniah buat somimu tu..wah sure gaji pun naiklah yer...semua naiklahhh heheheh tahniahhh..tu rezki bini nak mengandung kot hahahahha

    ReplyDelete
  2. hahha....part berjalan tu ikut suara org lain termasuk somiku tp bab bergambor tu mmg suara hati aku...haha..
    InsyaAllah rezeki bertambah2 lg nanti.. Amin

    ReplyDelete