Monday, March 16, 2009

Muar - Lan's wedding

Saturday 14 March, 2009

HAAA pukul12.30 baru nak gerak ke MUAR.. Tgh betoi panas2 terik tuh!!.. Mmg berdenyut gak kepala.. Huhu mmg tak sempat sampai sblm pengantin bersanding TAPI pengantin da abis makan tgh peluk2 bini bergambor baru la we all sampai - 3.40ptg. Selamat gak sampai. Ni pegi gak ni sb kawan baik somiku time blajor kt UTM dulu.. Kira kawan susah sng time tu ar dan kalo da baik tu sampai bebilapun akan baik jika sentiasa menjaga hubungan tu..

Auuwww Merah jambu u baju pengantin ni.. comei sama ngn bininya comei walaupun rendang orgnya...Padan Sepadan.

Mak mentua n Pak mentua aku pun ikut sbnrnya.. hehehe.. i dok blkg ngn mak mentua laa.. Kekok ke? takde la... Mak mentua aku okey maaa...walau tak cam mak aku(mana bleh compare ngn mak sendiri tp mak n pak mentua aku mmg baik n bagus2 orgnya..Harap kami sentiasa ok dalam family ceria..

Muka aku ni muka penat.. aje yg paneh tul hari nih... Mengalir gak la peluh aku yg liat2 nak kuar. Peh abis kenduri lepak area Melaka pekena asam pedas plak.. MAKAN lg tp aku tak termasuk dalam session makan kali ke2 ni..

No comments:

Post a Comment