Monday, March 16, 2009

LETOPPP

Friday 13 March, 2009

Sampai depan umah aku mmg SERENTAK. ko mmg terer la ITA budget masa..TEPAT!! Tabik 18 sama ko. Terpana jap aku.. hahhaa..

landing baik ngn tmpt memasing bersama secawan indocaffe DAN sok sek sok sek arr..

Aku share smthing yg agak besau ngn Eta ari ni.. Dia mmg sejiwa ngn aku tuk apa citer pun sb sume mmg senang ngn dia.. takde nk HIPOKRIT. So aku percaya dia. Untuk aku minta pendapat2 bernas mmg takde org lain selain dia.. pendapat or pandangan dia mmg bg aku pk luas lg. Kiranya dari sempit jd lg lapang ar...camtu arrr

Peh abis kisah2 durjana td lepak makan la plak n dari 2 org jd 4 pastu terus jd 9 org pas sorang2 dtg join n yg LETOPnya hari time ni 'mereka' dok semeja. bleh gelak sama2 gelak walau takde komunikasi antara mereka.. tkper, asalkan niat di hati takde dendam cukup la.. itu yg sebaiknya..

KAU tau, AKU tau..mereka tak tau takper............

PEACE BEB

Gegirlsss sume tak gedik2 santai k... we all maintain jerr...cuma ada sket kepala condong cam Menara condong T.Intan - kasi UP kg aku sket - sb tu we all can together2 u...
Tp time serius tetap bleh serius.. tak gitu keee?

Yerrr gitu la gitueeee Le Makanya

No comments:

Post a Comment