Tuesday, March 31, 2009

Surprise - femme by HUGO BOSS

Friday 27 March, 2009

MC hari ni.. Masih weng2 lg kepala akuk...Seksa sengsara wooo..tp aku anggap sebgai kifarah dosa jer bg membayar dosa2 kecil ku... benarkah? benar la spt org kata.. wallahualam..
Paez adikku drive hantar aku ke klinik kt Seksyen 14 PJ.. aku nak drive sendiri pun tak larat.. Aku mmg jarang demam tp kalo sekali dapat tu mcm teruk la sekali dia bg siap package complete lg.. Makan pun tak lalu... sekeping roti aku makan pastu telan ubat pastu tido..
Malam da cam ok sket utk drive baru aku balik umah subang sb somiku pun da sampai da dari Labuan sejak tgh hari td.. Sampai umah subang terus masuk bilik tido, somiku tgk tv.. badan lemah2 ni mmg nak baring jerk..
Somiku kejut ajak makan.. Upenya dia da siap masak da - jenahak masak asam pedas n kangkung grg belacan.. aku turun aku tgk sume da terhidang atas meja.. tp aku tak lalu nak makan tp aku jamah gak bg menghargai usaha somiku yg reti wat sendiri...ehhehe...Bagus2!!
Rasa - Sedap boley tahan bakat memasak somiku...kalah akuk!!

DAN......Hari ni aku dpt Perfume ni dr somiku... Suh aku pejam mata lg tuh..Surprise la bahasanya tu..heheh... apapun - TQ AWAK... Wangi..Sy suka bangat.. TQ TQ :)

No comments:

Post a Comment