Tuesday, March 17, 2009

citer surat NIKAH

Monday 16 March, 2009

Syukur... syukur,,, Alhamdulillah
Akhirnya ari ni aku jumpa balik surat nikah aku yg da ilang sejak 2 bulan lalu..

Woiii pe cite baru kawin da ilang surat nikah nih!!!

Mmg kelam kelibut ar!!.. Sungguh KELANGKAP. Sblm ni surat tu elok jer kt kg dalam simpanan bapak aku, sampai la aku nak ke Langkawi tu hari baru aku ambik. Dah la bwk original plak tuh.. sampai KL, time nak kemas beg baru sedar surat tu dah takde dalam beg.. gila panik dowhhh... cari 2 takde...korek2 takde..kiak2 pun takde..kibas sana sinun pun takde gak.....Angin2!! fuhh cam sedih gak arr.. Mana taknya, msh baru, wangi dan berseri2 lg surat tu, dah bleh plak ghaib..mmg la sedih. Dok pk mana ke jatuhnya.. Kat Langkawi kah? kat Perak kah? Kat Paris kah ? adehhhhhhhhhh
Tp da makan sebulan peh tu 2 bulan kesedihan tu ilang ar cuma perasaan ralat tu jer ada..cam org kata da bleh menerima hakikatnya. Penyelesaiannya Kene la pegi ke Pej.Agama Perak semula utk dptkan copy tp tak la pegi2 sampai la hari nih..
Nasib la jumpa time aku tgh kemas barang tuk dibawak ke umah baru dan sbnrnya surat tu bukan la ilang yg sbnr2nya.. rupanya time sampai dulu aku da ambik kuarkan dan simpan dalam box dimana tersimpannya buku2 bank aku.. Bila aku buka box tu dan nampak surat nikah tu dok aku pk balik masa bila la plak aku simpan kat dalam tu n dah jenuh sampai peluh2 pk baru la daya ingatan aku pulih dan dapat la aku mengingati detik penting tuh.. Huh mmg bikin pusing toii arr.. Yerlaa, mana la aku nak ingt sb da beberapa hari balik langkawi baru nak kemas beg. Ingatan aku ni plak cam bak kata somiku - bnyk makan semut- dah tu nak kata apa...hehehe
Terus call somiku beritahu berita gembira tuh tp tak bitau cite sbnr time tu dan pas tau hakikat sbnr kene bebel gak ar..
aahahahha Lawak dalam panic namanya...
- Awk ilex ye awk, jgn panic, jgn bingit, chill k chill da jumpa da nih.. da bleh FUN2 dah yok!!!... MUAHHH

No comments:

Post a Comment