Wednesday, February 25, 2009

SYABAS BETEH SYABAS

Tahniah Somiku...........

Hari ni hari gembira buat somiku sb berita itu sungguh la menggembirakan.. Balik umah bawak pizza sampai 2 kotak lg.. Maka menjadi kunyahan la pizza2 ituh dan selamat berada di dalam perut aku somiku dan adikku..Kenyang bangat seh!! heheh...Hari ni Somiku telah diberitahu yang dia akan naik ke satu lg level effective 01 March 2009 iaitu sbg Technical Supervisor.
Kepercayaan itu telah diberikn oleh bosnya.
- Tahniah awak, atas usaha dan atas kesungguhan yg awak berikan selama nih untuk kerja telah dilihat dan mendapat balasan untuk itu.. BERUSAHAAA - Tepuk tepuk kuat2
Saya mendoakan awak dpt menjalankan tugas dgn baik. InsyaAllah...
Sb commitment semakin bertambah jd semakin bz la jadinya nanti somiku tuh.. AKU InsyaAllah akan cuba memahami.. Kalau aku tak paham sape lg nak paham ye tak. Takkan la jiran depan umah aku plak!! huhu..Dahla jiran tu mlm td bakar colok. Sungguhla akuk tak sukak baunya. Menyengat2 dalam lubang idungku yg indah ini.. HUH!!
Kepada somiku dimana juga dia berada, asalkan dia sentiasa sihat dan tau menjaga diri, Cukupla..!! Itu yg paling penting
Kesihatan dia adalah kegembiraan untuk aku.. Dia sihat aku gembira..bila dia sihat dia bisa menceriakan...bila dia sihat dia bisa bercerita..bila dia sihat dia bisa menjaga..bila dia sihat dia bisa buat aku ketawa.... So takmo stress2 yok!!
Moga kau dan aku sihat2 selalu...
AMIN...

No comments:

Post a Comment