Monday, February 9, 2009

Tepuk Tepuk Tepuk.....

Friday 06 February 2009
Siakap 9.7kg

Balik keje lepak kat umah layan tv jer. Somiku kol 4ptg td da berangkat ke Pulau Jumor, Kuala Selangor utk p fishing. Aje bleh je mengelat dr keje pasal fishing dia yerk...
Dan aku..... bersantai2 la aku di rumah dgn tenang gitue. Huhuhu.. Dah la sorang jer.. tergolek2 la aku depan tv cam sangap pun ada sebnrnya jugak..
Malam - Start la aktiviti membasuh, sume2 aku basuh dan Lega bila da settle sume tugasan aku yg tak berapa nak berat tuh.. Layan cite favourite aku citer indon kol 11 - Intan.. Kalo time cite ni, kalo aku kat umah pasti aku org pertama akan dok depan tv dan kalo kat luar mesti aku terkenang2 apa cite selanjutnya dan apa yg terjadi.. Sunggug Fanatik sekali aku ngn cite2 Indon nih..Huh!! Cite Indon ni simple jer dan kekadang jalan citenya mmg menyakitkan hati sb ada jer sambungan dan kejadian2 yg buat cite tu lambat nak tamat.. Tp aku respect pembikinan cite2 indon nih..Untuk jiwa aku ni mmg aku lbh serasi melayan cite2 Indon.. Begitu gak la ngn lagu.. Aku lebih la gemor lagu2 Indon.. Suara mantop sekali.. Penjiwaan bagus dan isi2nya bermakna...penggunaan ayat puitis sekali..ahahhaa.. I like...auwww
Tgh best layan komik sblm tido dapt call dari somiku around 2.10am. Ingtkan ada emergency la dia kt pulau tu..Kot tergigit lipan ke sb katanya bnyak lipan atas2 batu kat sana. Rupanya call nak bitau aku yg dia berjaya naik Siakap berat 10kg. Terbayang gak aku besor mana agaknya.. Sampai menggigil2 badan katanya.. bunyi suara somiku itu sungguhlah hepi bunyinya..
Gud gud...
Kalau awk hepi saya pun hepi... heeeeeeeee ;)
**tepuk2 atas kejayaan awak. Kira dah dapat lesen la tu..

3 comments:

  1. syabbas syabbas erwin...

    mus, bila mau masak2 ajak aku, ernie n kak ila dtg umah mkn nie? hehe..

    ReplyDelete
  2. kaki pancing gak ker... joint lah club si pais ni..kalau boleh hari2 mau mancing... aku pun banyak stok ikan, udang, sotong yang dia pancing ngan dia beli hahahaha

    ReplyDelete
  3. TO MAYA : TOCHEI2 - BG PIHAK ERWIN
    UITT NANTI AKU DAH BETOI MAHIR SIAP BLEH PUTAR2 SUDIP OR SENDUK BARU AKU AJAK YER...EHEHEHE...

    TO chici : Ermm apa kan daya..biorla dah itu hobinya selagi tak melampo tu ok la kan..

    ReplyDelete