Wednesday, February 18, 2009

Sepapan Subang....ISKHHHH

Keje...keje...!! keje kat opis beser jer laa... Wat keje dan wat bodo..Balik ari ni pun lewat!! Dalam kol 7 baru aku calo dari opis. Tapi..fuhh Nasib aku tak stay lama lg kat opis sb sesampainya aku kat umah dapat la kol dari somiku yg dari Isnin outstation kata jap lg sampai..Aaaaaa....aku ingt sampainya dalam kol 11 ke 12 ke ni kol 8 lebih la plak..iskhhh..baru plan nak masak asam pedas ikan jenahak yg dah keras kejung membeku tuh... Kesudahannya aku bersiap dan bila somiku sampai terus aku meloncat naik ketenya dan pemanduannya membawa ke UPTOWN.. Makan sana daa...tp aku tak makan hanya menemani somiku jer.. Perut cam tak lapar n tekak cam takde selera nak menelan...Mengandungkah aku?..Muahahha...No laah...!!
Time somiku membeli oksigennya aku tgk ada la subang2 yg cantik kt dalam kedai tuh dan mcm berkenan gak la hati perut aku nih utk memilikinya walaupun hakikat sbnrnya takdela beria sgt nak memiliki..NAFSU...NAFSU!!! @@@*%% huhuhu..bese la kalo da pompuan tu.. pantang ternampak benda pendek katanya dan pnjang katanya aje gemo membazir...muahhaha..
(Aku Tak kira..tak kira..aku nak itu..aku nak itu nak jugak..- jgn monyet jgn!!)
Maka, bertanya la aku pada somiku samada nak beli or tak..
Jawapannya ;- "Takyah la nanti nanti sok saya belikan awak sepapan subang..!!"
Grrrrrrr Hampes Hampesssssssssss :(
Sampai umah...dah sembang lebey kurang, aku membiarkan somiku menjadi ala2 ular sawa yang tido pas kekenyangan menelan anak kambing.. Yerla dia penat baru balik dr outstation..so biorla dia rest!! Jgn kaco!!
AKU... ?? membawa diriku ke depan tv lorr.. Tunggu cite Intan dan abis citer Indon feberet aku tuh baru la memandikan diriku...n TIDO ZZZzzzzz

No comments:

Post a Comment