Sunday, February 15, 2009

Kuala Pilah la plak

Saturday, 14 February 2009
Valentine? Oh No No No..............

Opppsss No Valentine okey..Mak tak suka tau nyah sumee..Spjg kehidupan dan perkekasihan ambo bersama kekasih pertama dan kekasih kedua ku - yg tlhpun menjadi somiku, mmg tak pernah la ambo nak menggedikkan diri utk celebrate Valentine ni..
Alasannya - LU PIKIR LA SENDIRI

Sedang melangkah sopan ke parking tuk menuju destinasi yg agak jauh iaitu ke Majlis Perkahwinan sorg kawan yg berlangsung di Kuala Pilah terlihatla aku seorang apek yg tak bape nak tua membawa sejambak bunga Ros.. Bukan main kembang semangkuk bunga2 itu.. Baru la aku teringat yg hari ni upernya Valentine Day hari berkasih syg gitu yerk..Berkata la aku pada somiku sambil kaki melangkah melintasi apek tu.." Valentine day upernya ari ni awk. "Haah yer" jawab somiku dan terus somiku meminta tanganku "Meh sini tangan awk" mengambil keluar cicin nikahku dan menyarungkan semula sambil berkata "Selamat Hari Kekasih awk" hahaha..mmg la lawak tp sweet la jugak.. hehehe.. Tahpape jerk yer..

Nak p Juasseh masuk kanan ye. Sampai bersama anggota kovoi yg lain jam 1.37, tarus tanpa segan silu mencapai pinggan. Lapau ooo.
Aku...Bunga & Bob (selepas kekenyangan)

Abis ati sume dpt bergambor..Nyelit jgn tak nyelit..! Yg paling lawak aksi Sya yg cuba menyelitkan diri tuh..dpt la sipi2.. Mari mencari dimanakah Sya

Kawan2 yg sentiasa menyokong.. Gud2 gituee


say cheese :)

Sblm balik snap lg utk ambik seri pengantin kasi lekat lama sket kat aku nih.. hehe..
Ermm yg belakang 2 org tu aku tak tau bila nyelinap masuk. Nak seri gak kot.

3 comments:

  1. lawak2 tapi ala2 romatiklah kiranya....best lah...cayok2 hahahha....aku baru brkesempatan baca blog ko mus...apepun aku akan ikuti story ko dan takkan misssssss walau satu episod pun..emmm bagus tak aku...

    ReplyDelete
  2. AMBOII SEMANGAT KO YER...BACA JAM 7PG PAS BUAT SUSU JE KAN..EHEHE..
    GUD GUD!!

    ReplyDelete
  3. wooiiii...takkan mus je kot..abih sifu punya blog camne plak...ini sudah tidak adil....korang punya blog ari2 aku baca..WITHOUT FAIL..tau..di ulang WITHOUT FAIL!!!

    ReplyDelete