Wednesday, February 4, 2009

Dari HATI ke HATI

PENYU MENANGIS TAK SIAPA PEDULI

Walau dah kol 1 tp pose tetap pose ..utk pengabadian bersama yg kami pernah berada di sini di Seksyen 13 Shah Alam (stadium - extrem park - Futsal Bob)

Sharp 6.15 calo dr office - Lokasi pertemuan adalah di depan Unisel Shah Alam.. TENSION jalan jam mcm haram walau serabut ngn jalan dpt aku neutral kan perasaan dgn layan lagu2 di SINAR FM.. -Kira dpt mencegah penuaan yg bleh berlaku ketika itu.. So kene cool...fuh fuh fuh mmg cool :) Tiba di lokasi pertemuan - 7.40. ermmm kalau balik kg aku dah bleh sampai area bidor dah ni..tp itula - KEYEL.!! Tggu Eta yg tgh menyesatkan dirinya. Huhuh....(Kesian sungguh dirimu... tkper2 aku akan bukak mata besor2 utk aku ingat jalan yek yek yek...somiku kata aku selalu lupa bukan sb dah makan semut tp sb dah makan sarangnya...hahah so harap maklum saje la kalo da begitu....errrr eheh)

Sampai di Cafe...santai jap! Layan makan fruit cake n sb lapo gendang gendut tali kecapi dah perut ni dgn laju tanpa teragak2 terus order makan iaitu nasi acar ginger beef..(layan dowwh. mmg sedap tahap tusuk usus rasanya). Settled sume! Perut kenyang.! Feel pun sudah mari! YEAHHH YEAHHH tujuan asal pun bermula Maka bermula la acara Bicara dari HATI ke HATI walau ada jer iklan2nya (bob dtg ngn laptop, ema dtg tunjuk suar; dtg lg tunjuk payung) tp tetap tersampai apa yg nak disampai n dpt diterima dgn jelas dan teratur isi2 pentingnya walau intro n mukadimahnya 2km pnjgnya (perumpamaan je) tp yg paling penting tersampai dan difahami dgn jelas.

Hanya itu yg dpt aku buat utk membantu kawan aku yg dalam keserabutan iaitu - dgn mnjadi pendengarnya walau aku bukanlah seorang pendengar yg baik sgt tp aku cuba dan sekurangnya dgn percubaan aku secara tak langsungnya perkongsian antara aku dan dia dptlah meringankan rasa2 terpendam dan yg terbuku dr terus membeku.. dan alasan yg kuatnya adalah:-

kepercayaan dan kesediaan utk berkongsi.

**Semoga dia dpt menerima semua tu krn dia sudahpun menerimanya........
**Somiku - tima kasih atas kebenaran anda dan kefahaman anda.. Muahhh

KUAT KUAT HARIMAU.....

No comments:

Post a Comment