Sunday, February 22, 2009

Kerja - Jalan2 P.pinang

Saturday & Sunday, 21 - 22nd February 2009
Mengimbas dan Terimbas
Sabtu jam 11 gerak ke penang.. Tiba around 3++ . Check in kt Continental Hotel. Nasi Kandar penang mmg la dobb!! Naik pijar2. ISKHH ISKHHH Somiku ada kerja kat cni.. so alang2 nyeluk pekasam kasi seluk la.... Muahhaha...


Malam jenjalan kat batu ferringhi.. mcm uptown jerk tp barang lagi murah la dari Uptown ..
CD lagu n DVD dpt RM4 jer.. aku beli cite2 Indon laa N satu pasu yg aku rasa menarik..
I like it.. huhuu..

Imbasan masa lalu..Balik dr Batu Ferringhi singgah jap kat Sea Wind sb tempat ni dulu aku pernah dtg ngn somiku time jd kawan2 baik gitue.. Aku follow pun sb dia ada breakdown machine kat Hospital Sg.Bakap, so aku ni yg slumber kodok nyelitkan diri cuti nak berjalan.. Kawan baik time ni so takde nak pk bebukan..PERCAYA PERCAYA. HARUS..!! Time dtg dulu time wesak day 2003. Time tu jln jem tak hengat la ngn kaum2 yg menyambutnya dn penuhla kelapa sepanjang jalan.. Motel ni best sb facing laut. Dari hall kat tingkat atas Motel ni mmg angin berpusu2 masuk. Mmg fresh. Ingt lg memalam time tuh jenjalan ngn somiku kt pantai cari kerang, pastu lepak kt cafe motel tu n somiku mainkan lagu ngn guitar dia.. Amboiii romantik la bahasanya yerk..hehehe. Tapi time ni mmg we all sincere kawan.. tkde nak macam2..
Tp tula JODOH!!
Kat padang kota je. Antara tempat yg top kt penang nih. Ramai la couple bercinta..Mat2 Rempit berkumpul.. Keluarga beriadah... MCM2 ADA......
Aku suka building nih.. Putih bersih dan unik. Bangunan Majlis Perbandaran P.Pinang. Kt P.P mmg msh bnyk bangunan2 lama yg dikekalkan dalam bandar nih. Semua ada ciri2 tersendiri. Aku yg bagaikan org seni mmg suka la memangdang..

Pokok ni best sb senang panjat.. Kalau ada kt umah aku mesti aku sukak!!

Air laut kt sini tak bape menarik..Bese2 je..


Balik da......


No comments:

Post a Comment