Wednesday, April 8, 2009

TQ JUSTINE

Utk mengabdikan aku dan Justine aku Upload pic ni walaupun pic ni takde kene mengena ngn cite kt dalam ni tp orgnya adalah sama...hehe.. -Ni time karaoke bersama department aku..

Friday 03 April 2009

Kuar dari opis awal kol 3 sb p hantar kete masuk workshop.. Mintak tolong Justine follow aku... Justine one of my fren kat opis yg kepala masyuk ngn aku.. Sporting!! So dia memberi khidmat meghantar kete dan hantar aku balik subang tp b4 balik subang tue follow dia tukar tayar kete dia... Yg hampesnya da sampai tempat nak tukar tayar baru aku teringat yg camera ada dalam kete.. Damn...!!! Bustosss!!! Iskhh riso la hati aku kot ilang plak kan ke kes naya.. So Justine yg baik hati meredah jam yg dah mula patah balik dari Sunway ke PJ State tuk ambik camera aku tuh.. Dah jd 2x keje.. Hampessssss sungguh!!!
Pastu perasaan da tenang sb da ambik camera layan makan roti canai mamak sementara tggu ketenya tukar tayar...huhuuh

SORRY JUSTINE n TQ VERY MUCH : )

- Mana somiku....?? Ha dia da p mancing da.. abis sembhyg jumaat da berangkat da dia..hmmmm nak kata apa.........

Eta dtg umah lepak sampai dekat kol 1 pagi.. Layan dvd cite TWILIGHT.. layan cite nih tau, da tgk 3x da akuk..tersentuh jiwa ragaku u ..auwww..

Pas Eta nak balik aku mula gelabah.. 1st time aku nak kene tido sensorang kt umah baru nih.. iskhhh mula la fikiran aku terganggu tp aku kuatkan diri gak.. nak p umah kakak aku transport plak takde..Plan asal, Fisha dtg ambik aku tp tetiba takde transport plak dianya.. so keras kan diri jer la kat umah sensorang wat derk wat tak pandang..fokus pada tv jer.. pasang sume lampu n ambik bantal n selimut kt bilik.. buka tv agak kuat suaranya agar aku tak dengar sebarang bunyi2an lain dan dalam kol 2 lbh kot.. terlelap la aku depan tv...huhu..

PENAKUT GAK AKU NI YER...!!! AHAHAHA.. TP APAPUN AKU LEBIH TAKUT LIPAS... KALAU ADA LIPAS MAU BERLARI AKU KUAR DARI UMAH TUH...HUHUHU

No comments:

Post a Comment