Wednesday, April 22, 2009

Tin Sardin - Dayah pun Hampeh

Turun Basement parking ada bau wangi la plak dan aku tak tegur tp aku hidu jer.. ku toleh kiri kanan tiada sape..hanya aku sorang juga jalan daa..Jam menunjukan pukul 7.05ptg. Ni bukan cobaan ni.. Ni bebetoi nih..alahaiii....dan bau tu bukan la bau bunga harum sundal malam ke subuh ke tgh hari ke tp bau ni agak buat aku rasa nak tergelak gak ar tp ku control dan hanya gelak dalam hati jer -hikhik... sb pada aku time ni pk kalo betoi2 HANTU ar kalo nak bg bau tu biorla bau yg kene gayanya yg bebetoi wat aku meremang naik bulu tengkuk atau bulu apapun juga dan yg bleh wat aku bebtoi bukak langkah sejuta tp bau yg aku cium tu bau macam perfume jantan..bau lelaki kasanova gitue.. Hantu Gigola macho mana la plak kan.. tu yg aku pk time tu...makanya aku bersantai je jalan ke kereta sambil menikmati bau tuh..ahhahaaahaha.. dan juga aku neutralkan fikiran aku dgn pk - ada la sesapa sembur perfume sblm p dating tuh.....
abis cite!!!

Pemanduan aku ditemani langit merah.. tenang jiwa aku tengok warna suram kejinggan ni..damai dan rasa kosong kepala otak aku...
....AKU MMG PENCINTA ALAM....

Balik umah terus memasak tuk makan malam ngn adik2 aku nak dtg umah.. - kina,diba n dayah. Huh aku ingat aku sorang je fail buka tin sardin upenya adik aku no-5 ni pun HAMPEH gak..alasan yg sama cam aku gak - tak reti nak guna pembuka tin yg tuh..ahhahahaha..
ni la jd hasilnya..tah kemana2 halanya..herot berot..senget benget..
sorry dayah- akak masukkan gak pict ni..hehehhe
Adik aku yg ala2 tomboy tp mahal kat lesung pipit...
XOXO

No comments:

Post a Comment