Thursday, April 16, 2009

Lawat Yani - UH

Wednesday 15 April 2009


Lunch hour time aku runner jap ngn Mai p UH bg melawat kawan aku yani ni yg sakit2 tak cukup air sb pembawakkan budak.. da 2 bulan da n inila hasil penangan pregnant kali ke 3 nih... iskhhh3.. upernya payah gak.. kalo 1st baby takde teruk 2nd pun tak teruk jgn ingt akan ok jer untuk sekian kalinya..tak kira tu sume okey..kalo nak kene tetap kene.. Fuhhfuhhhh
- Mus, ko kene bersiap sedia kalo sampai turn ko nanti...
Kesian aku tgk kwn aku soran ni..time sampai dia tgh ala2 mamai gitu.. cakap pun mata cam ada gam tak bleh bape nak buka..nak katub jer..sambil cakap sambil mata dipaksa2 buka.. cam tgh stone ganja pun ada aku tgk...ehehhe.. Aku nak gelak gak sbnrnya time nih tp ku tahan2 kan jer.. tak baik kan org sakit kita buat memain..jgn marah yer yani.. gurau2 ceria kasi org sakit happy..
Semoga cepat sembuh dan semoga bertahan sampai abis alah mengalah ko tu yer..
Amin..aminnn

No comments:

Post a Comment