Thursday, April 16, 2009

New hair - New look

Kua opis agak lewat gak terus p ambik fisha bawak p ke ss15 Subang tuk teman aku potong rambut dan yg sbnrnya tak la aku ni takut nak p sensorang setakat nak potong rambut jer cuma kalo ada kawan tu bleh la bg idea2 gitue...hehe.. yer gitu..gituee!! Ni kes da lama tak potong rambut so cam jemu + bosan da ngn rambut tu.. takde pun rosak apa cuma saje nak nampak new look ckit.. kalo berambut pendek ni nampak la aku ni cam fresh ckit walau hakikatnya tak la fresh mana n takde la nampak upe aku ni cam berpenyakit jer upernya.. so sekian itu, maka aku korbankan rambut aku yg da setahun ku simpan panjang tuh..sobbbb sobb sedih la gak :(
So da settle hal rambut aku, da Len Chai tu blow2 gitu maka ala2 cantek la jadinya..tp kalo tak blow semestinya akan kemek la rambut aku tuh..Itu semestinya dan ku tahu itu..!! Balik 19 Lepak makan kat nita reramai - rini,fisha,shabel.eta,epul,somiku dan akuk.. Deme bleh buka cite dari satu bab ke satu bab dan yg sebenornya mata aku tak bleh control cam stone jer dah.. dannn....letak kepala atas meja je dannnnn tido la aku sampai deme sume sepakat bersurai....ehehehe..

No comments:

Post a Comment