Wednesday, April 8, 2009

Sayur dan Lembu

Bangun kol 7.15 kocoh2 siap.. Lewat tak lewat gak ar.. Da bersiap sume ala2 charlie Angle kuar umah p ke kete kat basement..aktiviti keje kat opis berjalan spt bese arr...ada keje buat keje..takde kejepun buat keje..camtu le lebey kurang nak aku kaborkan...
Balik keje terus balik umah ari ni.. memasak u!!! Beramai2 turun dapur.. Berlaga2 bahu gitue.. Menu yg dimasak adalah ayam masak kicap yg umphh rasanya dan sayur bayam.. part sayur2 ni mmg aku tak sentuh la sb tekak aku kurang terima sayur2an nih.. Rugi sungguh aku ni dan sb tu ar kulit aku tak cantik.. wat imbasan jap apa bapak aku pernah cakap dolu - -"kalo nak kulit cantik kene banyak makan sayur..mcm lembu. Tgk lembu tu, cantik jer kulitnya.!!" Errrrr bapak aku ni betoi ke or wat lawak kat aku jer time tuh..ke mmg betoi??.. tp ayat tegasnya tu cam betoi jer..Cantek2 ke kulit lembu2 yg ada kat Malaysia nih.. hahahha... bapak..bapak..
Pas makan layan tv n tido..........ZZZZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment