Friday, April 24, 2009

Malang + Sengal

Lunch ngn mai kt ipoh kopitiam yg terletak berhadapan ngn masjid Seksyen14.

Oleh krn ari ni hari jumaat dan nak jadi cite malangnya, kete chumel aku tuh kena block la plak dgn seketul kereta kelisa.. Gundah gulana gak la sb time lunch da nak tamat tempoh sahnya.... Opis aku ni, oleh kerana banyak bangsa lain dari melayu makanya lunch hour tu tetap la 1 jam gak dan pada lelaki melayu terakhir kat opis tu jer diberi kelonggaran tuk masuk lewat..


Nak jadi cite, nasib ar pemandu kelisa tuh jenis berakal panjang gak orgnya kerana membiarkan tingkap dibuka seluas2 alam.. mmg dah menjangka ketenya akan ditolak oleh aku kot.. dan aku melalui tingkap dok turunkan handbreak menolak kete pelan2 kedepan.. payah gak nak control sb jalannya agak menurun..yg aku pun cerdik pandai baru terpikir time ni, knp aku tak masuk jer dalam kete tuh kan.!!.knp susah payah tertonggek2 jd perhatian ramai aku dok buat melalui tingkap..ehehhe.. SENGAL2........... Gelabah punya pasal ar nih sampai akal aku yg jd pendek.....HAHAHHA

No comments:

Post a Comment