Wednesday, April 8, 2009

lalang & pokok tumpang...

Tuesday, 07 April 2009
Wakaka dia buat lagi kome oiii...arghhhhhh
Kes semalam berulang lagi... Adoiiii pening kepala akuk.. apa jenis buntut ar, da kuar umah da kunci sume pintu baru nak wat hal nak memulas terpulas bagai.. apa ke motivitinya begitu.. tak paham2!! never go to school betoi ar..Aaiiyaaarrkkkk... terkocoh2 la masuk dan membuang lg.... ni mmg penyakit nih..tak lain tak bukan MMG SAH sejenis Penyakit nih..
ADOIII laa AWAK laaalala AWAK.!!!!
dia ketawa HAHAHA dan aku bingit....PING2 PONG2
Hari ni balik keje Fish n Yus kasi angkat sama aku...Pegi FAS Kelana Jaya tuk minum petang.. Somiku dan Syed da kat sana.. Somiku membotakkan rambutnya kt saloon macha sana.. nak licin mana aku pun tak tau ar dia.. lagi bulat cam bulan mengambang penuh jer mukanya tp
apa sekalipun rupamu..kau tetap menjadi pujaan hatiku.....heeeeeeeeeee..

Selesai membasuh dan menyidai kain baju..somiku mengantor aku ke umah Yus sb somiku akan bertolak ke terengganu pukul 6 pg nih, so aku ni tido umh Yus malam ni bg memudahkan aku nak p keje memandangkan jalan ke opis deme pun bleh dikatakan melalui opis akuk..terpaksa la menyusahkan deme walaupun deme kata tak de susahnya......so, ok le..
layan menjadi org tumpangan ar aku... cam ala2 pokok tumpang2 plak rasanya..hihihi
ingt pokok tumpang ni teringat satu ayat EX aku pernah cakap berkenaan bezanya lalang n pokok tumpang...katanya - bior jd lalang lg dari pokok tumpang sb kalo lalang tiup angin memana pun tumbuh bleh idup sendiri tak nyusahkan org tak mcm pokok tumpang2, dah la nak idup kene numpang kt pokok lain tak ke nyusahkan org namanya tuh........
Errrrrrrr... betoi betoi...aku sokong gak kalau ia dikaitkan dgn kehidupan.. Cam ada relate gak arr kt situ.. TAPI kita manusia ni tak bleh idup sendiri tanpa org lain gak sebenarnya ...
Ermmmm RUMIT...RUMIT...
- tepuk dada tanya la selera laa......

No comments:

Post a Comment