Sunday, April 26, 2009

SEBOTOL SUNLIGHT...arghhhh

Aku yang semangat pagi ni.........SEMANGAT

Menarik ke..........? boleh la layan

Aku buat spaghetti ari...simple2 jer tp yg penting rasanya mesti Umphhh gitu.. n da kenyang perut pastu bersama2 spaghetti td dibawa ke umah mama untuk diorang rasa2 dan mama n adik2 iporku kata sedap tak terlalu masam n akupun hanya sengih kambing jer gituh..
...harap deme berkata ikhlas...
Pastu p sunway pyramid window shopping.. sauk la selai 2 helai baju pakai jalan n somiku pun sauk sehelai kemeja jalur itam yg agak macho upernya kalo dipakai.. Macho ke somiku..?? huhu tak la dia tak macho sebenarnnya..dia tu slumber badak jer orgnya...kentut pun main prettt merata2 ikut suka jer.. terkantoi org lain dgr baru la tau malu bila dipandang....ahahahha...
Malam sesi membasuh kain baju.. Oleh krn pencuci muka aku kt sinki dapur makanya aku jerit ar pada somiku suh tolong ambikkan sb adalah kemalasan aku nak kuar bilik air dalam keadaan basah2 lembab gituh.. dan somiku buat lawak nak kene siku dengan menghulurkan tangan dari luar dengan SEBOTOL PENCUCI PINGGAN MANGKUK SUNLIGHT.. Tergamam seketika dibuatnya..HUH..dah aku tenung muka dia dan dah kerut2 muka aku bleh dia cakap dgn muka takde perasaan " la bukan ni ke, ingat ini pencuci muka awak".. Grrrr aiiiii betoi masuk angin tul aku..tau la aku suka tukar2 facial wash tapi takdela sampai pencuci sunlight nak suh aku try gak awakkkkk... Grrrr
..sambil cuci muka sambil aku gelak sensorang...
HAHAHAHA

2 comments:

  1. ko dah terar masak ker mus sekarang ni emmmmm bagus lah satu kemajuan, kalau selalu masak sure lps ni yummi punya..janji tekun dan usaha jangan beli yang tunjuk ....bikin air hasil air tangan sdiri tau...

    ReplyDelete