Sunday, April 12, 2009

Kembang Kuncup Bunga........

Saturday 11 April 2009

Bangun buat keje umah jap pastu somiku balik umah mama dan aku bersiap kuar p ke cawangan ASTRO yg berhampiran yg terletak di Uptown Damansara jer.. sb aku nak ambik kad baru astro dan nanti baru la ada siarannya.. Ni kes baru active kan balik la ni..So keje aku da dapatkan kad baru ASTO tinggal keje somiku je cari balik decoder aku tuh.. tah mana2 la disimpannya time dia bujang2 dulu.. - cari awak jgn tak cari

Singgah kt umah Yus tuk ambik barang2 penumpangan aku tempoh hari... Pastu antar Fisha balik umah n baru aku balik umah..

Sampai umah landing depan tv layan cite Hindustan.. Sob2 Menangis lagi aku...LELAP

Somiku kejut bangun ajak makan kopok lekor yg dia da siap goreng.......

Bangun gak la aku makan dalam malas2 tuh..

cukupla apa yg dah dijelaskan..harap faham dan ada la kesedaran memasing kt situ........
-bunga kembang kuncup itu lumrah kan......
hehehehe.........

No comments:

Post a Comment