Tuesday, April 21, 2009

Di Tangkap Khalwat

Tengah meraba2 baik punya meraba2 dalam beg nak cari hp terabalah aku satu benda yg agak melekik2 rasanya kat jari aku ni.......wooww apakah ianya.....cisss..

2 ketul horliks malties berdeduan dan bergelapan di dalam beg aku rupenya..Amboiiii... dan telah berjaya ditangkap khalwat oleh aku... - bleh ke guna konsep nih - hehehhe...
Bila da melekit2 tu ada je bendasing2 yg kacau daun nak tumpang sekaki.. Adalah sungguh tak bermaruah sekali wajahnya dan amatlah menjijikkan lg keadaan horliks malties yg berdeduan melekat dan melekit bagai tak mahu dipisahkan itu dan aku adalah kegelian..
....WEKKK...
sendiri beli sendiri makan sendiri wekk

Monday 20 April, 2009

Firdaus n Diba adikku ada kt umah kakak aku jd aku bawak mereka2 ini ke umah aku...diorang pun tak pernah dtg umah aku n sekalian bleh teman aku sampai erwin balik...

Layan tgk movie

Aku tido dalam keadaan yg tenang gitu..

AMAN

DAMAI

zzzzzzzzzzzzzzzzzz


1 comment: