Monday, April 13, 2009

MOMOK SYED

Start hari ni sampai Jumaat aku kene stayback kat opis sb aku nak kasi clear keje2 aku yg perlu aku abiskan..so aku budget Jumaat nanti settle ar sume.. Mudah2an.
Kuar opis 8.30 terus balik umah N sampai jer terus kuarkan ayam letak dalam sinki n sementara tggu tu aku pasang cangkuk kat langsir yg baru aku beli.. 3 panel punya.. punya la panjang n aku yg jarang nak mencangkuk2 kain langsir ni kalo tak hari raya jer baru aku sentuh, makanya jd sakit2 la tangan aku sb sebebenornya tanpa kepakaran dan kebiasaan adalah rumit gak kejenya walaupun tak la berat mana..keje pun sambil duduk tu kira tak berat la kan tp sakit wooo jari jemari aku yg tak bape nak gebu ni...heeeeeee
Hari ni makan malam dgn hidangan ayam masak cili api, balance sambal ikan bilis nasi lemak semalam. telur dadar dan air milo ais.. Jam makannya kol 11.30..hahaha.. lewat dowh!! Aadoii gemuk la badan kalo gini selalu...ni bukan dinner namanya nih tp dah sapper da nih.. Time nak menghidang juadah, terlihat satu lembaga kt grill pintu.. Upenya si SYED G wat lawak bengong memalam datang sesenyap , salam apah idak terus dok melekat kat grill pintu cam MOMOK jer sampaikan somiku menjerit terus tak macho jdnya sb terkejut dan nyaris tak terpelanting pinggan kat tangan.. HAHAHAH
LAWAK MALAM...........

No comments:

Post a Comment