Sunday, April 19, 2009

hidung "KEMBANG" hidung

Saturday, 18 April 2009

Plan nak p wat passport tergendala lg atas sb masa tak mencukupi...ate goreng ayam, goreng nugget ar dulu..tu sume masa kan tuh kan!!..-perut kene kasi kenyang - full dulu-.. so kasi kiv dulu hal passport ni, riso sampai jer kt PKNS tu nanti sesia la plak.So, next episode arr..! Kuar p OU teman somiku beli spek mata polorized tuk fishing... Pastu p nyinggah ke umah umi sb somiku nk ziarah n sekalian nak bagi present tu hari beli tu..Dah lepak lebey kurang balik umah packing beg n kol 6.15pm bertolak balik kg ku yg tercinta plak..

Sampai je Teluk Intan terus p pasar malam.. tgh tapau menapau nih ada la kakak penjual ayam goreng nih menegur aku yang katanya - "balik cuti ker?".. aku dok pk2 sape gerangan dia nih sb mmg aku tak kenal..tp hati aku cakap mungkin dia kenal aku tapi aku tak ingat dia..so aku jawab ar jgn org kata sombong tak bertempat. Tanyanya lg.. "dok mana sekarang.. tak berubah yer..sama jer.." Haaa part ni aku mushkil... macam dia tau jer pasal aku ni..mcm tau jer aku da kawin...hehhee..(ke perasaan aku je..) aku pun jawab ala2 merendah diri gitu.." iskh takde la kak, mana ada".. pastu jawab kakak tu lagi " ye sama je, rambut jer beza..bertambah comel" Auwwwwww terasa kembang idung haku dikala itu tp ku control agar kakak ayam goreng tu tak perasan perubahan struktur idungku itue........ Opsss oppss sbnrnya aku sendiri tak tau kembang idung kalo dipuji tu camne sb aku cuma tau mengembangkan idung aku bebila masa jer kalo aku nak kembangkan..ahahah.. papepun kakak oiii.. tak kira siapa dirimu..kakak penjual ayam gareng ke kakak penjual lembu goreng ke, tima kasih kerana memuji kurniaan tuhan kepadaku..

Syukur yer sume2. Bersyukurla kita atas kurniaan-NYA

Kat umah riuh rendah cam berkaco rendang nak kenduri kawin jer.. almaklum arr keluarga aku besau ditambah kak yong dan anak2nya ada kat umah.. Meriah u..i like..HUHU. kaco rendang kaco dodol...muahahhaha KACO JGN TAK KACO!!!

Lewat mlm p umah kak yong plak.. somiku borak ngn abang ipar aku pasal fishing dan aku sibuk surf internet nak cari lokasi mana aku nak stay kat Bali nanti... Yang abg ipar aku da berpeluh2 kalut mencari mata kail sampai dok punggah bonet kete bagai..- kemas bonet jadinya.. eheh..yg bestnya dah dekat 2 jam mencari baru la daya ingatannya pulih.. baru dapat recall mana disimpannya dan yg lawaknya bleh plak mata pancing tu dalam baju kotnya.. pelik tp benar!! camner ke situ p nya!!! upenya time ada meeting kat sekolah ada sorang kawan yg bleh pas time meeting tuh...iskhh iskhhh.. pape pun abang ipar aku tuh baru ar dapat tido lena sb da jumpa benda yg dicarinya..kalo tak mau tido dalam penasaran gitu...heeeeeeee

Sonok tido kat kg biarpun serba kekurangan...

No comments:

Post a Comment