Wednesday, April 22, 2009

KASI GEGOR LAGI -natiowide

Tuesday
Sekali lagi aku gegor nationwide..hukhukhuk...dengan si Fisha aku hangkut sekali ke nationwide tuh.. takyah Abg Manager dah..terus dan laju jer aku ketuk pintu besi tu sb aku dah tau org ada kat dalam.. Cerdik kan aku... Pastu wat la muka kesian + ayat2 manis skit..Jangan tak caya, bro2 nationwide tu pun da kenal aku walau ni kali ke-2 aku menggegorkan diri di sana. Gara2 kecohnya aku kat sana yg sampai deme ingat muka aku yg tak bape nak kiut tp kiut la jugak nih.....KECOH ke aku...??? Errrrr tak le saje wat kecoh jee..hahhahaaaa.. so aku di layan dgn baik oleh bro2 nationwide... - mekacih2!!
Pastu balik umah ambik diba adikku n p makan mengisi perutku yg da lapau selapau alam.. makan keaw teow grg mamak dan oleh sb2 lapar yg tahap dewa langit ke 7, jadinya licin dan berkilat2 malahan bersinar lg jadinya pinggan mamak tu..hhehhe.. so tak membazir kan!! kan amalan mulia tuh..
yer yer.. mulia u!!
Dah kat umah terjelepuk arr aku sb kekenyangan yg teramatnya kenyang.. dan oleh yg demikian terjelepuk la aku seumpama ular sawa anaconda sambil tgk citer intan ditemani adikku ZAKIAH ADIBAH.. hahaha...
HABIS DA SATU HARI YG KURASA PANJANGGGGGGGGGGG....................

No comments:

Post a Comment