Sunday, April 19, 2009

ITU AKU..?


Da breakfast ngn roti canai yg bapak ku yg tercinta beli maka berangkatla somiku dan abg iporku bersama adikku juga p ke destinasi mereka iaitu turun ke sungai tuk memancing udang galah dan aku pas abis baca feberet komik aku baru la aku mandi, memanaskan engine dan bersama adik ku sorang lg - aku kan bnyak adik - p menjelajah Pasar Besar Teluk Intan mencari brg2 dapur bg memenuhkan barang2 dapur umah aku ni yg sentiasa kekuranngan.. Pastu da alang2 kt kg ni aku tangkap gambo tuk wat passport nanti kt kedai Ah So tua feberet aku.. dulu time2 aku sekolah muda lg ar Ah Soo ni tp tak la muda bergetah.. Huhuhuh..


Hasil gambar kedai ah soo tua ni spt biasa mmg selalu memuaskan hati perut aku.. tp bila tgk gambo ni baru aku sedari yg muka aku da bulat.. da berisi gitu.. dulu ala2 bujur sirih gitu u.. auwww.. tp sekarang mmg bulat wooo.. cam tak caya jer 'itu aku'.. PERCAYA LA MUS PERCAYALAHH..ahhahha dan ini mungkin juga disebabkan faktor perubahan bentuk rambut aku juga yg da ku potong ala2 Angnes Monica tp tak bape nak menjadi sgt sb rambut aku nipis tak bape nak lebat. sob..sob..

Bai dtg umah lepak borak2 depan umah jer barasap .. N Lepas makan malam yg dimasak oleh mak aku yg semestinya sentiasa membuka seleraku walaupun kalau mak masak nasi goreng kosong jer dan lepas muah2 kat pipi mak aku n adik2 aku n pas singgah umah kakak aku muah2 pipi kakak aku ngn anak2 sedara aku plak baru la gerak balik KL.. Sampai kol 12.30 dan sampai tu terus cari sup panas sb somiku cam nak demam so nak kene makan sup yg panas2 gitu... pastu balik umah layan bola sblm tido n bg somiku makan ubat.. sian dia nak demam..sok da la nak kene p Terengganu. iskhhh iskhhh... moga cepat sembuh yer awak..!!!

No comments:

Post a Comment