Sunday, April 26, 2009

Macam2 - Manusia

Saturday 25 April, 2009
Pepagi jam 9 lebih nizam da hond2 kat luar umah..baru la reti nk bangun..hikhik..
nizam dtg umah antor rod dan aku jamukan makan cucur ikan bilis.. mudah jer buatnya...- buka paketnya..tambah air gaul n goreng... taraaaaaaaaaaa....selesai sudah sarapan pagi ini...cepat, mudah, enak dan nyum3..... Selera je Nizam makan..!!

Kuar p maideen p membeli belah barang2 dapur...Penuh bonet dgn seaneka benda.. huhu.. n sampai umah acara berkaco rendang di dapur pun bermula...masakkannya adalah gulai asam pedas yg agak sedap gak la rasanya sb bleh telan tu kira ok what...hehhee

Syed n Roy datang bertandang kat umah aku..Hari ini adalah hari yg panas..berkuap2 rasa badan..rasahaba jer takde angin...adalah sungguh tak best rasanya cuaca hari ini.. Oleh itu mereka2 ini slumber jer la tak berbaju gitu.....dan aku.......errr takkan nak join da club tak berbaju kot..hehehhe..LAYANNNN...
Malam layan tgk bola kat Hartamas Square..- aku somiku n bob - MU lawan tot apa tah..tp mmg layan dan memberangsangkan aku nak tgk sampai abis..sambil tu tgk gak gelagat manusia2 yg ada dan adalah kecoh teramat2 kerana terdapat mat2 arab yg mabuk dan kalo da mabuk tu tgk bola mmg kecoh dan gamat la jadinya..mcm dia sorang jer tgk bola and abis hati terkinja2 mcm beruk kat kg aku..ahahhaha... tula dia..
macam2 rupa..macam2 cite.. macam2 bentuk..macam2 perangai.. macam2 ragam... macam2 hal.. macam2 masalah..MANUSIA

No comments:

Post a Comment