Friday, April 10, 2009

.....TIADA NADI......

Kawan baik aku UMI da selamat melahirkan anak lelaki seberat 3.5kg pd jam 9.05am hari nih......Syukur alhamdulillah.. Berjaya gak dia..!!!
Oleh kerana da ada kete hari ni sb p runner ambik kt workshop ngn Justine time lunch hour, makanya balik dari keje terus p ke Pusat Perubatan Kelana Jaya bg melawat kawan aku si UMI nih.. Dari jam 9 sampai kol 11 mlm aku dok sok2 sek2 ngn dia kat cni.. Dia pun beranak normal so cepat la nampak segornya..Happy aku tgk dia.!! Baby pun cute n putih cam mak apaknya..tp mulut tetap maintain ikut maknya..hehe muncung gitu u.. mana tumpah kuah kalo tak ke nasi kan.. Yg penting.. cukup sifat sempurna dan sihat......... YES!!!
tak dpt nak bergambo2 sb camera adik ipor ku pinjam.....huhuhu
Balik umah Subang sb somiku pun da balik da... bob pun ada kt umah layan movie cite ombak 2.. bukan main fighting citer tuh.. Menarik gak arr...
.............................TIADA NADI.............................
.....................tuttttttttttttttttttttttt................................



Thursday 09 April 2009

- Kerana minta fax pun jd issue... Jd susah sgt kot Copy n fax.. TP kalau rasa boleh buat tu mesti boleh kan....haiiiiiiii....!! PENAT jdnya otak hari ni!!! sikit stress laa..!! tp bleh ketawa lagi tu kira ok la tuh...... Tak la kronik..! ermmmmmm
Hari ni balik keje wat seperti apa yg telah diperancangkan sejak awal pg td, iaitu nak makan bihun sup kawan Yus bg meng-support kawan Yus ni yg baru berniaga kecil2an di tepi kaki lima di depan Kondo Kelana Puteri. Disebabkan aku kawan Yus, makanya semangkuk bihun sup tuh membuak2 isinya.. tulang2 ayam extra dowhh..!! huhu.. LAYAN AR sb rasa bleh tahan sedapnya.. so penuh feeling la makan dan menggigit tulang temulang itue... Yus siap beli 3 bungkus tuk diberikn kepada Pakcik2 Security.. Baik sungguh Hatimu Yus :)
Tak tau pehal..sb fikiran terganggu ke sb bihun sup yg menjadikan lelapan mata aku awal ari ni..tak sempat nak buat apa pendek katanya dan panjang katanya aku tido dgn baju2 kerja.. Iskhh..dasat2.. ni SAH2 mmg penangan tulang ayam bihun sup tadi ar ni.. huh

No comments:

Post a Comment