Wednesday, April 8, 2009

kejap je..3 minit jee..

Monday 06 April, 2009

Oleh kerana aku takde kereta, bagaikan Hari Ini Dalam Sejarah, somiku menghantarku.. Kenapa aku cakap camtu? Sbnya adalah mmg payah nak dpt peluang somiku antar walaupun time bercintan cintun dulu..kalo takde hal camni mmg takde la maknanya..Sindiri jalan juga la aci...Yenadeiii!!! Aku takde hal selagi aku rasa aku bleh buat sendiri.. Hidup kene la pandai2 tp jgn memandai2.. Ni prinsip aku nih...huhuhu...


Da cantek kuar umah n time pun cun kalo dikira sampai tuh ngam2 ar samapi opis bleh ar bancuh kopi secawan dua tp bleh nak jd cite time nak tutup gate somiku suh buka balik...dgn muka cemasnya... solex sume kasi buka balik gara2 somiku nak membuang upernya....... Adoiiiaiiii....ooolalaaaaaaaaaa
"Kejap je awak kejap jer...3 minit jer" kata somiku..
3 minit apa dekat 10 minit dalam tuh...iskhhhh... betoiii da lewat da akuk...warghhhhhh
Dah selesai membuang, gelak besor dia suka geli hati dia...iskhhhh....
Walau nak tarik muka seribu pun tp nak wat camne kalo dah keadaan kritis camtu kan.. Kes naya plak kalo terbocor dalam kete...idung aku gak sengsara nanti..ehehe
Aku org yg suka memahami keadaan...So, senyum2 kambing jer la.......


Makan malam - secara berduet masak gulai ikan masak kicap dan goreng telur dadar jer dan melantak la kami bagi mengisi perut... JIMAT2

HABIS DA ISNIN YG BLUES........fuhhhhhh

No comments:

Post a Comment