Wednesday, January 14, 2009

Ur Fren is GUD or BAD?














Kalau nak judge baik or tak baiknya kawan2 yg aku ada, pd aku itu sesuatu yg susah aku nak buat.. Kerana baik or tak baiknya kawan2 aku tp mereka tetap kawan2 yg dah aku pilih sbg ''KAWAN'' Biarpun ada sebahagian dr mereka, aku dah buang dr kehidupan aku tp..Yg aku tau, sape pun mereka.. ke mana jauh mereka da pergi...ke mana arah mereka da bawa..dan bagaimana pun mereka dan apa sekalipun tp mereka tetap adalah antara manusia2 yg pernah hadir dalam hidup aku.. yg diri aku tau yg ''aku mengenali mereka''.. Dan Baik or tak baiknya mereka adala bahagian mereka masing2 sepertilah diri aku ni jugak...(baik tak sgt, jahat lg la xde..maknanya baik aku nih...anak sape la agaknya..?hehe)

'Kawan makan kawan' fuhh sensitip bunyiknya...!!! Mmg pernah berlaku dan kenyataannya mmg sgt menyakitkan.. Tp utk tidak menebalkan kesakitan dan peritnya rasa tu bila dibuat imbasan - aku memaafkan mereka yg telah berlaku buruk ke atas aku yg lemah ni - hukhuk... Mmg berkesan.. Bila kita tak berdendam or xde rasa benci, marah dll rasa itu rasa perasaan kita lebih bebas..ringan..takde apa yg nak kita bawa dalam hati yg menjadi beban sbnrnya kat diri sendiri tanpa kita sedar..Tak baik tau dendam2 benci2 org ni..Nnti hati tu mudah dikawal Makhluk Jahat tuhh.. Oleh itu Renung2kan Selamat Beramal...heeeeeeheeeeeeee

Kawan yg paling aku suka dan sayang ada beberapa org - Diorang aku namakan 'kawan kongsi' krn dgn diorang aku SENANG berkongsi2 cerita.. - Baizura,Umi, Eta,Yani, Syida n Sya.

Aku sgt hargai mereka ber6..Bersama diorang aku banyak belajar erti byk hal dalam kehidupan nie..aku lebih memahami banyak makna tersurat dan tersirat.. AKU dengan ini menjerit sekuat hati sampai bergetar2 anak tekak ku ini yang AKU Happy mengenali korang semua dan tima kasih kerana mempercayai aku untuk menjadi kawan2 korang.. Meh tepuk tangan sama2 meh...HOOOREYYYYYY



** Untuk Syida n Yani - Minta maap gambo kome takde dalam pendrive ku ini..nanti kita bergambo yerk yerk..heheee

6 comments:

  1. btl....kawan mkn kawan adalah pekara yg amat ditakuti...huhu...

    ReplyDelete
  2. halammmaakkkkkk....touching nyeeee..i luv u too mus!! ekk..musliana tau..bkn mustadzim!... betapa aku menghargai ko smpai nama laki pn dh sama ngn ko tau!ehehehe..jgn nakal2..selamat beramal..muahahahaha...-sya

    ReplyDelete
  3. adusss syahdunyer...me luv u too...ko pun sya...hopes our frenzship will last 4 ever..

    p/s: Sayang gak ko kt aku yer dlm aku slalu marah ko ekekke....muahhhsss

    ReplyDelete
  4. anies - Takut mmg takut tp dgn itu kita lebih blajar...

    Sya - aku tak nakal cuma degil je..hee XOXO MUAHHZZ

    Yani - ko tu mmg mak bawang merah yg garang..hahha..MUAXX

    ReplyDelete
  5. ko saje nak pancing nak suh aku comment kan..anyway tens so much forever ko ingat aku jugakkan.. aku pun sama jugakkk....

    ReplyDelete
  6. iskhhh..aku tulus mulus ni,,eheh..Ada bahagian memasingnya tp korang tetap antara kawan yg menjadi pujaan hatiku...
    CUTTTTTTTTTTT.........

    ReplyDelete