Sunday, January 11, 2009

Baju oh baju...

10/12/2008
Pehal kisah baju plak aku nak citer kat cni..tp mmg cite pasal baju pun sb kisahnya ialah.....aku baru memulangkan baju pengantinku di wangsa maju..Muahahaha..
Apakah niat ku menyimpan baju tersebut lama2..? Takde niat yg apa2 sbnrnya dan sesungguhnya aku mmg tak berniat nak buat harta pusaka sendiri pun ( jgn main gila ooo..) cuma tidak berkesempatan utk aku pegi me-return kannya semula ke kedainya yg jauh di ujung dunia tuh..(Kalau aku p sorang kompem sesat tah kemana2 tah) Yang nyatanya mmg naik berabuk baju tersebut di dalam paper bag di bawah katil bilikku..DAN hukhukhuk terbatuk2 aku bila tarik kuar paper bag itu. Hampess sungguh menganggu pernafasanku!!.Bayor RM550 utk sepasang baju apa salahnya bagi berabuk dulukan? huahahahah... Begitu la alkisahnya baju pengantin ku yg glamer itueee... - Glamer ker?.. - boleh la tahan bas rapid KL tu...heeeeeeee
DAN................
Aku telah berjaya membasuh sumeeee baju2an tak kira bajuan kecik or bajuan yg besar hasil pengumpulan aku dan somiku selama 2 mggu... Fuhfuh nasib tak kuar peluh jantan aku (aku ada peluh jantan ke? iskhh mushkil seh) Kalau iye ada pun takkan kuar kot sb aku bekerja keras membanting tulang membasuh baju2an itu pada malam semasa somiku balik ke umah mamanya.. Malas la aku nak ikut sb aku nak kasi clear dulu keje2 yg pending dari mggu lepas.. Tp bila pk2 balik mcm kurang elok dan tak rasa enak la plak bila aku biorkan somiku balik sensorang tuh... Aku dok pk ''apa la kata ibu mertua ku tu tgk anaknya sensorang jer..'' Iskhh sungguh la tak bestnya perasaan ini....Mcm mana nih? adakah aku yg bersalah..Oo LALAA - Minta maap la awk..nanti kalo sy tak bz sy akan memastikan sy p sekali ikut awak balik umah mak awak tuh yek-
Tgh malam aku mebuntuti somiku jammin..Bosan la plak dok dalam tu lelama.. Tk bleh handle aku minta kunci n aku kata aku balik dulu nti suh kawannya anto dia balik nanti..hahahha...Aku kt umah ilex layan TV..bestt bestt...sungguh tenang......heeeeee

No comments:

Post a Comment