Sunday, January 18, 2009

Siapakah KARIM ?

Persoalan bermain dibenak aku - Siapakah Karim yg dtg tetiba masuk dalam mimpi aku yg dengan berani2nya membunuh somiku dalam mimpi tuh..Ciss sungguh Karim itu..Berani sungguh dia!! Walaupun hanya mimpi, tp siapa Karim tu? Tak pernah wujud KARIM dalam dunia nyata aku nih..Tah mana2 punya org la..Mana benua la agknya..Dengan rupa yg tak pernah aku kenal tetiba aku bleh la plak mimpi si Karim..Huh... tu la peliknya mimpi kekadang tuh.. Pelik tp Benar..
Tapi.........mimpi tu mmg mengerikan..Adengan aku merayu suh lepaskan somiku adalah part yg paling menyentuh perasaan aku..''TOLONG Karim TOLONGLAH Karim" Kalau aku ingt sekarangpun aku bleh feel saat sayu pilu waktu tu..mmg jiwang abis seh...huhuh..tp sedih wooo.!! Lelaki yg disyg tetiba berada di dalam tangan pembunuh dgn parang dileher menunggu masa ditetak!! PEHH..kalau di alam realiti cmtu la kot perasaan aku smpai menyembah-nyembah aku kt Karim tuh..Tp Karim yg hampeh itu bolayan sama aku..takde simpati langsung hati karim (Siut betoi itu karim)...
Time part ngeri somiku nak ditetak oleh Karim - nasib aku tak sempat menyaksikan sb aku menjerit terus terjaga dari tido. Suara jerit aku sampai aku terjaga dr tido la sambung suara tuh ..betoi menjiwai sampai da terjaga tu pun aku cam termengah2 lg..Fuh dasat..dasat.. Lama betoi aku tak dpt mimpi2 yg menakutkan camni. DAN Somiku kat sblh pun terbangun la juga..dengan menunjukkan keperihatinannya bertanya la somiku apehal dgn aku.. (riso kot dia aku kene sawan ke apa ke..huhu..) Aku dgn sedihnya time tu sobb...sob.. btau la cite Karim dah bunuh dia tp penuh slumber katak somiku bleh balas " takpe..tkpe shhhh dah tido2.. sy nak mimpi Karim, nak cari Karim, nak bunuh dia balik" dan aku terkedu sambil tersengih...
HAHAHA...aduhai somiku... ko betoi tak feel cite sedih aku tuh... Siapa Yang Hampes Sebenarnya?? Hahhaa....

4 comments:

  1. hahahah..aku tau karim mana...karim antah...kuang kuang kuang..tu jer karim yg aku tau ada kaitan ngan ko...

    ReplyDelete
  2. aaah yani mmg karim antah lah sbb aku pun rasa karim tu, maybe sebelum ni ada hati kat ko hahahhaha lawakkkk bangangg so ko dah kawin ngan erwin, dia nak bunuhlah...asal dia nak bunuh erwin, kalau aku baik bunuh ko heheh habis 2-2 adil tak dapat ko mus keh4 spppps:jgn marah sih

    ReplyDelete
  3. kuaangg3x..ater kalo aku jadi karim pun sama..wat per bunuh erwin..baik munuh si mus kan....haahahh...ntah pa per ler leh plak mimpi si karim...ker ko yg ada perasaan kt karim mus...???

    ReplyDelete
  4. Cis..Korang Mengingtkan Karim Antah yg cuba mengambil kesempatan ke atas diriku di dalam kolam renang tu plak..hahaha..Tidak sama sekali..KARIM ni lg ensem tp kejam...BENCI

    ReplyDelete