Wednesday, January 7, 2009

Taraaaaa..........

masih aku lg di sini pada hari ni..Saje nak menambah kan garam dan gula juga susu lemak berkrim agar blog yg ala2 diary ttg aku ni lebih padatlah intro yg mengaitkan dan terkaitnya diri ku seadanya aku yg tak berapa nak berada ni...


Tak percaya...lewat di depan rumah mu..ku melihat ada spendar biru...hukhuk..

tu lagu tu.. Yang aku tak percaya ialah...............

Arghhhh.. Aku Dah Kawin upenya...Wahhhh sekali lagi aku tak percaya mcm baru terjaga dr tidor jek ni tp itula hakikatny (bila kaki memijak bumi yg nyata).. bukan mimpi tp realiti Mus!!

Yeahhh...aku telah menamatkan zaman bujang aku pd 29 Nov 2008 - 1 Zulhijjah 1429.. Masih dalam Pengantin Baru Upenya aku ni...auww...(muda lg ku ni muda lg)


Siapa Somiku........? Mohd Erwin Mohd Dat.. (Tima kasih..nak jugak awk kt sy nie..hehe)

Itu nama somiku...Somiku yg kdg2 bleh paham aku dan kekdgnya susah nak paham aku.. Sudahnya aku pun tak paham apa2..hahaha... Apa pun keadaan yg dah berlaku dan yg akan berlaku bukan persoalannya... Krn yg berlaku tlh pun berlaku dan yang akan berlaku tetap akan berlaku..so....tak perlu pening2 dong....harungkan aje lg2 da idup berdua ni... Dr tarikh 8/3/2004 mula aku declare sbg sepasang kekasih gitu... (dia ngorat aku tau - penuh huru hara haru biru bla bla........sekian) mengikat pertunangan pd 8/12/2007 dan akhirnya mendapat cop halal dr JAKIM pd 29/11/2008 dengan sekali lafaz walau ada tersilap sebutan (Seringgit jd singgit - somiku gugup terus guna bahasa pasar..hikhikhik) ...tp SAH..SAH..SAH kata saksi...... dan sudah bleh digunakan tanpa was2..hihihi.. Fuhhh jauh juga dah upernya perjalanan idup aku ngn dia...tp untuk idup di bawah satu bumbung ini la kali pertamanya dan ini la time utk aku dan sesapa aje akan lebih mengenali diri sbnr pasangan kita...Jeng..Jeng..Jeng...suspend tak..hahah...aku chill jer... - harungkan aje.. dah tu takkan nak patah balik plak? LAYANN


No comments:

Post a Comment