Tuesday, January 20, 2009

Lawak of the YEAR

Sabtu - 18 January 2009
AKU..MEREKA DAN BACKGROUND


Ari ni Bai n Kak Su turun KL. Sesaje jenjalan n sampainya mereka terus la mereka menculik diriku ini...Opsss bukan tanpa izin ek..ahahha..dgn izin somiku..Lgpun somiku nak p memancing!! So buat agenda memasing la kiranya.. Pegila aku dan sahabat suka duka aku ni. Dari ke Shah Alam p ke Subang..pastu membawa diri ke Sunway Pyramid plak.. Kejadian lawak of the year berlaku di sini..Kahkahkah!! Tak bleh handle sampai rasa nak terkucil2 aku n Kak su menahan gelak.. Tanpa hiraukan keadaan sekeliling aku bantai gelak sampai terduduk2..Ciss menjatuhkan imej ayu aku betoi la ko BAIZURA oiii....


Kejadian bermula apabila bai kuar toilet dgn muka terkulat2 spt kerang busuk mengeluarkan statement yg dia membuang tp blom cuci..dgn alasan tak jumpa pili air dan tisu pun tak mandang dalam toilet tu... Terus bantai aku gelak tak hingat tambahan bila tgk gaya bai jalan yg terkengkang2 itue.. lawak gila tak hengat!!


Aku dan kak su yg tak puas ati pegila merepeat semula ke toilet...Dan spt telahan aku yg sbnrnya bai mmg tak tau guna toilet canggih tuh.. Bukan takde kepala pili tp kepala pili tu ada kt mangkuk tandas dan air kuar dr belakang... Dan sekali lg bai wat ayat nak kene tampar 30x bleh tanya cam mana nak cuci... hahaahahha.. Sekali lg aku ngn kak su gelak besar. Tak sangka ko sengal bai n upenya baru tu 1st time ko jumpa toilet spt itu.. huhuhu. Nasib ada extra suar kecik dalam beg. jika tidaaaaaaaaak...............LU PK LA SENDIRI...


Kalau dgn diorang mmg ada jer pelik2 lawak n pasti aku sentiasa pecah perut especially dgn ko BAIZURA AHMAD RAFIE..



Di McD Shah Alam


Bersama Bodyguard kekununnya


Spt dimandi dgn cahaya2 suci gitue..


Mcm kt china town. Cool

Cute!! Spt aku mengangkat skuter itu.Very da cute background..
n aku pun cute gak..hahaha..

Aku dan Bunga - Sesuai ke? Tapi aku suka Background pict ni mcm tenang
sb tu mataku layu camtu.



Aku suka pic ni..sb diorang bagaikan org kerdil yg nk curi makanan jek..
Nice Pict n im happy wif u all

No comments:

Post a Comment