Tuesday, January 20, 2009

Married Life - BAJU SOMIKU

Suhu yg terlampau telah mengakibatkan hasilnya begini..


Badak ni pun bleh dijadikan alasan ke? Iskhh iskhh
tp mmg cumel badak nih

Pasal baju yg pd aku mmg la lawak..hahahha...


Lawak pertama - Hari ni somiku menggosok baju sendiri tp akibatnya baju itu telah berlubang kerana suhu iron itu terlalulah panas... Balik dari keje somiku dgn muka minta simpati menunjukkan baju itu kpd aku... Kata somiku "baju ni dah reput kot sb tu tak tahan panas"... - Bleh trima ke? Hahahaha pandai la dia buat ayat cover tk nak aku bebel. Kesian baju yg tak bersalah itu....
Lawak Ke-dua - Sedang aku mencari2 baju2 yg hendak dicuci untuk aku humbankan ke dalam washing machine, aku mencapai sehelai baju bergambar badak kepunyaan somiku.. Bertanyalah aku kpd somiku "Awak, baju ni pun sy basuh yek"
lantas dgn pantas somiku menjawab..........
........."Jangan! Jangan basuh baju tu, baru pakai sekejap je.. nanti kalau awk asyik basuh jer, nanti ilang la badak tu nanti.."
HAHAHAH... aku terus gelak besor.. Camtu pun bleh jadi kan alasan ke!! Haiii somiku..somiku! Apa sebenarnya dalam kepala awak!!! Adoiiaii

No comments:

Post a Comment