Monday, January 12, 2009

Cuti cuti cuci mata!! cuti cuti abis duit!!!



Pada 31 Dec..opis ku memberi half day kepada sume sempena New Year 2009. Tetiba somiku call dan cakap nak p langkawi ptg..Aku ON jeek. Kata somiku balik keje prepare brg ckit n shoot ke langkawi..KEJE GAMBLE nih..!! Aku pun sepantas kilat mengapply kan cuti untuk Friday tuh..so kira aku cuti 4 hari ar nih start frm Thursday til Sunday. Nasib cuti last minute cuti ku itu diluluskan oleh RO ku Mrs Terri yg baik hati..CAYALAH. Sharp 1 o'clock terus aku cargas balik umah tanpa ragu2 lg (half day maa).. Panjang je langkah2 aku turun ke basement parking.. N agak tokyo drift la aku memandu nak cepat sampai..(kekunun je) hahaha punya la semangat nih.. Sesampainya aku di umah terus aksi packing memacking pe yg patut..GERAK!! tp tak terus gerak masuk highway..Aku dan somiku menyinggahkan diri ke Low Yat untuk membeli seketul camera (apa kes jalan tak bawa camera, mana syiok beb) So dengan extra duit yg aku ada, maka beli la seketul camera Canon itu dengan harga RM800 (Sob..sob sedih aku dalam gembira) heeeeeeee heeeeee...



Sampai da lewat malam around 10++ camtu sampainya aku di Kedah. Mmg feri ke langkawi last kol 6ptg n dah takde ar maknanya..mmg dalam plan nak gerak sok pgnya coz takde la penat sgt nak berjalan terus2sn...So check in di Regency Hotel Alor Star n NEW YEAR 2009 dalam bilik je sambil melihat pemandangan luar hotel - pekan Alor Star.. Hanya dgr Boomm BOMMM tussTUSS firework tp tak dpt nak tgk sb terblock bangunan lain pemandang ku itu....aduhaiiaiiii


No comments:

Post a Comment