Wednesday, January 14, 2009

HANTARAN KU DI DALAM METRO??????


Check It Out........























WARGHHHHHHHHHHHH.......
Tak sangka gue... Hantaran gue masuk di harian metro Rabu 14 January 2009. Hari ini dalam sejarah nih..Masuk je aku dalam kereta smlm terus somiku memberitahu aku perkhabaran yg bg aku amat mengejutkan tangkai jantung aku nih..Yelaa..apa kes plak la nak kuar2 surat khabar..Aku ingat dia sj buat lawak malam upenya cite tu ada la cite benar..bukan lawak jenaka or apa2 je.. Dengan hati yg teruja ingin melihat dengan mata kepala sendiri, terus aku mencari Harian Metro di 7E berdekatan..Ternyata benar upenya...huhuhu... Hantaran ini adalah dari pihak lelaki kepada aku..
**Dan juga aku terima present hasil perkongsian Chichi, Yani, kak Ina, kak Laila n kak Ana iaitu 3 bingkai Frame spt yg terselit di belakang picture aku tuh...Aku terima seadanya..Tima Kasih yerk korang..Muaahhhh kat korang sume.











No comments:

Post a Comment