Tuesday, January 20, 2009

Kambing oh Kambing

Friday - 16 January 2009
2009 KICK-OFF event




Selepas kekenyangan gitue sambil pose bersama cup cake.. Sungguh comel sekali cup cake itu. Time ni penuh huru hara sb nak explain jalan kat Kak Yati..LAWAK sungguhla LAWAK..Nasib tak terburai isi perut aku sb terlebih gelak..ehhehe..





Kawan2 ku yg Bosan sb tggu kambing lama sgt smpai nak makan bunga2 tu wat lapik perut..Mari kita tgk tangan sape paling cumel..hehehe



Makanan yang disajikan amat menyelerakan tekak aku...bukan selera sb aku lapor ke apa ke tp mmg layan Dowhh.. Ada mcm2 makanan dan yg paling penting ada kambing wooo... ERRRR Dulu aku agak tak bleh trima makan kambing2 ni.. Cam busuk je sampai bau kambing tu lekat kat makanan tu. but now bleh trima tekak aku ni dgn kambing lepas sesaje test lamb chop member. Time tu baru aku setuju yg kambing itu (selepas di masak dgn cara yg betoi) sedap gak walaupun repenya huduh dan berbau spt kambing...Kesian sungguh kat kambing tue........HOHOHO. - Tu sepinggan tu share tau...Bukan perut i sorang tau..


Ini makan2 time kat Kompakar Opis aku.. Ini la 1st time aku join makan2 yg di anjurkan oleh Kompakar..Time ni mmg tak bleh lari pun sb start awal time keje so kene la aku meng-joinkan diri ku ini.. HEHEHE..kalo tak sure pantas aku melenyapkan diriku. Melepakkan diri bersama yani n kak yati..aje yg memekak!! Soksek soksek...Kak Yati syik suh senyap jek...hahahaksss.. ntah pape, cam cikgu besor plak Kak Yati tuh.. Huhuh..Tringin kot dulu...auwww...

No comments:

Post a Comment